Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, September 29, 2010

Potong barisan tapi buat2 tak tau

Marah tak???? Marah kan bile penat beratur tapi tibe2 orang potong, pastu bila tengok muka tukang potong tu, dia leh buat tak tau..

HAHAHAHAHAAHAHAHAAH... gelak jahat!!!! YER!!! AKU LAHHH ORANGNYEEEEE!!!!!

Kepada akak & abang di Mydin Shah Alam malam tadi.. saye mintak maaf banyak2.. Sumpah tak tau tu troli korang... Sape suh dok jauh dari troli?? Ingatkan pemilik troli pi pusing2 cari barang yang tertinggal, so dengan sopannye melihatkan orang depan tu dah abis membayar, saya terus letak barang saya..

Tengah kuarkan kad Mydin, tetiba abang yang ala2 bersandar pada barang2 deodoren pi pegang troli tu.. akak yang dukung anak dok sebelah troli tu tapi agak jauh & kroang memang takkan leh bajet diorang pemilik troli yang sarat dengan beg AF tu...

Ampun ye... bukan sengaje.. lagipun barang saye 2 je.. tak banyak pun... Sekali lagi soriiiii... Muahahahhaahah...

8 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

arghhh ko memang dik
penat akak beratur sesedap oreng jek ko potong ek...huh

deelira@deeliraz said...

ko ni...
pahtu minta maap x dgn org tu???
sure x kan?????

eima said...

eeiii budak jahat ....

Nur Hawa Mohd Zin said...

zaman sekolah senior suka potong que time nak amik makan...hahahaha....macm tradisi plak...

LiErOSe~QiEmi said...

izan: ahahaahah.. patut aa muka macam kenal.. akak ek??? hikhik

deelira: gile aku nk mintak maap?? aku buat muka tak tau jela pastu belah... aku kan kejam orangnye hahaahahh

LiErOSe~QiEmi said...

eima: bukan jahat manje..kejam je hikhik... tak sengaje laa haahahha

hawa: ahhaha bukan raye je kena ada tradisi kunjung mengunjung, tapi beratur pun ada tradisi.. potong memotong haahha

Anonymous said...

Abis tuh ada minta maaf? Sebaiknya kalu dah tersedar buat silap mintakler maaf. Biasak ler manusia, mana ada yang tak pernah buat silap kan?

LiErOSe~QiEmi said...

Anony:
Thanks atas nasihat.. betul la bila baca balik entri ni mcam tak patut lak kan.. patutnye saya mintak maaf walaupun mmg btl2 tak sedar dia beratur.. ermnn takpala buat pengajaran kan lepas ni klu tersilap pasti sy minta maaf.