Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, September 28, 2010

Tayang kuarge

Famili belah aku punyer gambar... dah nak abes raye baru nak upload hahaahah... Layan jela...

Dimulakan dengan kuarge tuan punyer blog la kan.. hihhi..


Ikut urutan ke atas laa.. Ok ni famili abang chik.. Serba pink temanye..
Dari kiri~Nurul Saadah aka kak ipo, Muhammad Alif Irfan aka ank menakan, Mohd Derhan aka abg kandong aku & Muhammad Alif Ikhwan aka anak menakan paling nakal hihihi..



Ni lak famili Angah.. dia kawin muda.. umo 18 ke 19 tah.. aku pun dah lupe.. Yang pasti anak sulung dia dah umor 16 sekarang & dia baru 36 tahun umonye..
Dari kiri ~ Ahmad Nor Syahmirul, Nur Syaliana Nadirah, Ahmad Nor Baderol, Yusmawati, Ahmad Nor Syazafiq & Ahmad Nor Syazwan



Ok ni famili Along.. depa merantau ke Johor...
Dari kiri ~ Solehatun Husna, Nabila (kanak2 istimewa anugerah Allah), Zulkifli, Norliza, Najmi, Mohd Irsyad & Nur Sabihah Hanim

Kami cuma 4 beradik.. Ayah len2... Along & Angah satu bapak, aku & abang chik 1 bapak... Tapi walaupun kami adik beradik tiri.. tetap hubungan paling rapat & aku sayang giler diorang..


Anak2 sedara... 4 pempuan 8 lelaki.. tak cukup sorang je.. nabila.. haihhh anak sape aaa dok ngamuk tu.. haihhh!!!!

Kami pat beradik dengan ayah.. Ayah dgn mak tema merah.. Kecit je mak aku tu.. see.... Fatimah Ali & Md Daud Tawang



Diakhiri dengan gambar beramai2.. Ermnnn tercapai hajat ayah nak bergambar dengan anak2 cucu... Syukur...

Kualiti gambar tak cantek sangat laaa... kamera aku rosak.. Haihh.. tapi takpe, yang penting aku happy sebab ni 1st time dapat berkumpul 1 family secara lengkap.. & wat kali pertama dapat berbuka dengna ahli kuarge cukup lengkap.. Syukurrr Ya Allah....

11 comments:

Intan Inn said...

wahh..sangatlah besatkan dapat bergambar bersama..erm walaupun lain ayah hubunga baik itu satu keberkatan

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

owhhh gitu citernya...tapi yang pasti nama ko unik...akak suka...akak suka...lalala...

LiErOSe~QiEmi said...

intan: haah besh.. wlupun ayah len, kami rase kami berempat lagi rapat daripada adik beradik kandung..uhhuhuh..

LiErOSe~QiEmi said...

izan: yer kak gitu laa citenye..hiihih sebab tu nama saya je len.. bunga yang len takde bunga hikhik..

suke ke?? *blushing* ;p

eima said...

o0o ko ade 2 ayah ek ....
meriah..meriah...

Nur Hawa Mohd Zin said...

bunga macam budak sekolah menengah lah...cam kecik jerk..seyes awe tak caya bunga dah kahwin dan ada anak tau waktu mula-mula...heheh..jangan marah tau..kira tak dimakan usia tua lah bunga nanti..

deelira@deeliraz said...

seronok aku tgk wei..

LiErOSe~QiEmi said...

eima: tak laa kakak aku yg ada 2 ayah... bapak diorang, aku tak ngaku ayah sbb dia tak bertanggungjawab punye bapak!!! ehh!!! teremo di situ... sori along, sori angah... tapi mmg adik tak suke dia hahaahah

LiErOSe~QiEmi said...

hawa: hikhik...kira ai ni muda la kan..kann.. hikhik... sokaaaaaaaaaaaaa.. ok ari ni nak syg awe lebey sbb ckp bunga muda hahahahaha

deelira: best zue.. dh lama tak kumpul adik badik hiihih...

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheheheh...tq bunga

anakmuda said...

got same name with one of them =)