Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, September 28, 2010

Tips hilangkan lebam mata

Di satu ofis yang sunyi, damai lagi mengasyikkan tetibe.. Seseorang menjerit!

D: Bunga!!! Macamana nak hilangkan lebam bawah mata??
Aku: Ilangkan lebam?? Letak teh la..
D: Teh?? Kat mana?
Aku: Alaa teh.. (rase tak manis cakap jerit2 dalam ofis, aku dail ext dia)

D: Hello. Selamat pagi.. (suara ada maniss)
Aku: Haa D, nak ilangkan lebam?? Guna teh la
D: Teh? Macamana?
Aku: Laa uncang teh tu, yang dah kite guna, letak dalam peti ais bagi dia sejuk pastu nak masuk tido tu letak kat mata.
D: Hei, aku nak ilangkan lebam mata pada gambar laa
Aku: HAhahahahaahahaha... (terburai terus ketawa.. )

Mengoms!!! Cakap la ko tengah guna adobe photoshop.. so nak ilangkan lebam mata guna tools dia... Caitttt!!!! Penat aku explain!!! Adeh!!!

8 comments:

Intan Inn said...

lawak betullah pagi2 intan dah tergelak sorang dah nie..aduhai...erm guna teh eh..bolehlah cuba malam nie..hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

ahahahaha.. tau takpe.. kitorang kat sini lagi laa.. tu la len kali cakap bio la terang kan huhuh

hyazz said...

la... wat lawak lak... kan photoscape ader... guna ler..haha

LiErOSe~QiEmi said...

photoscape?? erk!!! tu cane guna ek??? ahahahhhaha buta teknologi btl aku ni

eima said...

mcm² la korg nih ..main jerit² plak ..

nemo said...

hahaha lawak tul! sape yg jerit2 tuh..cube bgtau sket..
hihihi aku kat opis pun suke jerit2...tp time bos tadek ar..hihihi

LiErOSe~QiEmi said...

hahahaa.. memang camtu manje.. JKR adalah miskin.. buat bangunan tuk orang tapi orangnye sendri terbiar melarat... cawangan aku..PA2 sumer dok partition je.. ne ada bilik...sedeh tak??? sebab tu leh men jerit2 huuhuh

LiErOSe~QiEmi said...

bismi, D adalah for??? teka la sendri hhihihi ko kenalll