Jom klik

kENgkaWAn

Monday, October 4, 2010

1st time menang

Basi ke blom erk cite ni?? Tapi takpelaaa tetap nak buat entry....

1st time aku menang kontest... gile happy weh... tajuk kontest tu.. CONTEST TEKA DUIT SYILING 50 SEN...

Dan aku adalah salah sorang pemenang... suke.. tu pun aku tau sebab kak izan bagi tau.. Owh kak izan ni pun baek koo.. ni rumah baru blog aku ni, dia laaa yang bertanggungjawab dalam merekabentuk hiasan dalaman & luaran.. Dan sumenye FOC.. hikhik.. once again, thanks erk kak izan..

Owh, berbalik pada kemenangan yang pertama.. ni leh klik sini kalau nak saksikan laaa saksikan oleh mu wahai sang hujan.. aku yang telah jatuhhhh dilandaaaaaaaa.. eh lelebih lak... Ok klik sini

Ok tu jee nak bagitau.. haahah baru menang satu dah kepoh.. tapi sebenarnya lebih kepada nak ucap ribuan terima kasih pada ibu@elyies sebab sudi beri kemenangan kepada saya.. eceh macam terima award pulak hahah..

Ok, nanti dah time hadiah, saya publish sini erk!! Hihihihi

6 comments:

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

perghh...tersedak mak bila nama mak disebut sebut...hehehe

hyazz said...

wah wah... bangga nye sampai kembang kempis idong... rezki rezki...

LiErOSe~QiEmi said...

cepat2.. pi minum air kak..kang tercekik kang hiihihih

hyazz: hiss hisss.. *tgh kembang kempiskan idong hahaaha*

Intan Inn said...

wahh rezeki..tahniah yer..erm suka2

LiErOSe~QiEmi said...

tu laaa.. biasa tgk je intan menang.. alhamdulillah kali ni rezeki bunga plak!

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah tahniah....mesti melomoat teruja..heheh