Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, October 12, 2010

Award dari Cik Awe

Weh mood aku untuk berblog sangat2 kureng sekarang.. ntah sindrom ape tah melanda... Tapi ada orang baek ati nak bagi aku award.. aku amik aje, dah pulak tu cakap blogger cantik.. uiks!! Cantik ker?? Comot ada aaa ahahahh

1. ucap pada blogger yang bagi dan link kan..
OOo kena buat ucapan erk! Ok.. buat cik awe yang comey.. time kaceh sebab bagi award ni pada bunga.. Owhh terharu-terharu..
"Saya tujukan award ini khas buat mak & ayah.. sebab kerna mereka la maka terciptalah saya yang CANTEK ini *bwek!!!*"
Hahahah thanks Awe, len kali bagi lagi erk.. maka boleh la bunga perasan lebeh lagi hahahah..
2. bagi pada 15 orang blogger...
giler.. 15 orang.. mane laa aku ade ramai kawan... takde sapa sudi eceh merayu simpati plak... blah2!!! ok aku senarai mana yang ada je erk!!
Boleh tak takmo letak sampai 15??? malas dah hahahhaa... kira lagi 5 orang tu sapa2 la nak amik erk..amik la silakan jangan malu, jangan segan.. sebab semua orang pun memang cantik kan... hiiihhi..
3. bagitau 7 benda pasal diri
Alahai..kalau tak cite voleh??? nak sangat award tapi tamo cite kann.. kan..
Yela2 skit je erk
- pemalas tahap cipan klu dah datang malas tu
- rajin tahap semut klu dah datang mood rajin.. tapi.. jarang laa mood ni datang
- suka simple2 je.. tak suke crowded
- suke coklat pahit, manis2 tak gemor
- sangat pemboros, sampai terpaksa mintak laki kawal hahahah
- benci kena arah2 sesuke ati orang, tapi kalau ko mintak tolong, aku buat, arah tamoo hahaha boleh?
- suke sensitip tak kira masa, tempat, hal dll
Ok cukup.. kepada yang kena tag tu.. klu rase rajin buat laa.. klu rase malas piang cam aku ni.. haaa ikot laa hahahaah...

9 comments:

mrs_zura said...

wah dpt award you...nnt sy paste kt blog yeah...

LiErOSe~QiEmi said...

jangannn!!!! jangan tak buat.. buat la zura.. hihihihi

eima said...

tag ....
aku kategori cantek ke ...
sbb terpaksa ni ko bg aku kan ....

LiErOSe~QiEmi said...

weh.. sume orang Allah ciptakan cantik laaa... termasuk ko, aku eceh nak gak cakap aku tu haahahah... amik manje amikk...

Intan Inn said...

thanks..intan dah buat sebelum nie n dah tag bunga..tapi bunga tak amik pun award tue...huhu...

http://inniqmal.blogspot.com/2010/10/me-n-my-blog-is-beautiful.html

LiErOSe~QiEmi said...

yeke.. intan.. bunga penah tengok.. tulis bunga je kan?? nak amik tapi macam takut.. sebab tak tau intan bagi tuk bunga ke coklat & bunga tu sbb dia pun bunga gak hihiihih.. backlink pun takde..so tak brani nk amik hihihih

Intan Inn said...

alahai..untuk bungalah..sbb bunga pun selalu kn intan tag..heehe..takperlah pg lah amik ada dua award..satu dah di tag satu lagi untuk semua..

Nur Hawa Mohd Zin said...

ada lagi award pending kak..jangan riso..heheh

LiErOSe~QiEmi said...

intan: hihihi.. ok2.. nanti bunga tgk k..

hawa: award??? ada lagik ker?? adess..hiihi