Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, October 27, 2010

"BABY AND TOYS CONTEST"

Aku telah ditag oleh manja aka eima tuk buat contest ni.. Syarat mudah so bleh la aku buat huuhu..
Baby & toys contest.. puas aku godek2.. maklumla anak aku ni jarang sangat main toy ke menan ke sebab dia jenis main periuk, pinggan, cawan, lesung sume tu.. nak jadik chef ke apa tak tau laa aku..
Ok aku pilih gambar ni.. Ok tak?? Boleh la erk!!Nama baby: Muhammad Airel Hakimi
Umur masa ni: 5 bulan
Ok aku nak tag
1. zue aka deeliraz
2. zura aka mrs_zura
3. sumer2 yang rajin nak buat ek.. mcm malas nak taip sumer ahahhaha..
Ok meh klik sini erk tu join..

8 comments:

eima said...

bulat ... berketui2 ....
comey
good luck...

LiErOSe~QiEmi said...

tu la pasal dari kecit berketul manje weh.. sampai laa lani, tangan dok berketak laie

deelira@deeliraz said...

hrm.. ada ke pic pegang toy wei.??? kena cari dl

dilazfamily said...

salam jenguk blog...thanks join contest...semua syarat ok...tapi gambar QIMIE tak kuar la

LiErOSe~QiEmi said...

ha, tak kuar ker? macamane erk??? kat sini kuar je.. huhuhu..

LiErOSe~QiEmi said...

zue, tak kira ko kena cari gak haahha

LiErOSe~QiEmi said...

zue, tak kira ko kena cari gak haahha

Intan Inn said...

semoga berjaya...intan nak join tp anak tak ada bergamabr dgn toys...