Jom klik

kENgkaWAn

Friday, October 15, 2010

Keputusan bajet~CUTI BERSALIN

diumumkan....
CUTI BERSALIN PEKERJA KERAJAAN DAPAT
90 HARI
Yahooooo.. sayang najibbb!!!
Ok, jom sumer pakat buat anak!!! Ngeh2
Pssst!!! Yang, tahun 2012 kuar lagi sorang kan??? Ahahaahah...

8 comments:

Nasriq said...

kosong la ofis cam ni... semua duk pakat2 bunting...

Whoopz said...

Yeargh.. Jom pakat2 wat anak..




































Eh! Gwa x kawen lg.. :p

Eda said...

eh...tp bkn total cuti bersalin 90 hr ni hanya terhad 300 hr ke?..

nyebuk sini sat..salam kenai...hehe

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

bunga....akak join...tapiiiiiiiiii



















































tunggu tahun 2020 bleh???
kalu masa tu umur akak masih panjang la...kalu dah takde, tak pat nak wat per dah...

Fida Ghazi said...

ai dah bersara! takpa.. pegi la cuti lama2.. ai boleh tanggung kerja.. dapat elaun tanggung kerja riban2..meklomlah..bos yu dgn bos ai kan sepesen.. tak suka bagi kerja.. ai relaaaaa!!

LiErOSe~QiEmi said...

Nasriq: Kosong erk??? Berapa kerat je pompuan kat ofis ni.. takdenye kosong.. len la lelaki pun dapat cuti tuh!

whoopz: sila kawin cepat.. dah masuk kategori harus tuuu hahaah

eda: salam kenal..;) haah rasanye camtu laa.. tapi tu N3 segera tu, sebab teruja, tak dgr lagi syarat2 dia hihihih

izan: kak.. tahun 2020??? Saya dah 36.. eeee takmo aaaa, akak jela, takmo join dah.. takut tak larat nak teran ehehehehehe...

fida:haah kan.. best2 dapat elaun tanggung.. ni selley nak cuti ni, ai akan menderita.. 3 bulan kak oii nanges2..doc garang huwaaaaa

deelira@deeliraz said...

entry ni kena tarik balik..
SAYANG NAJIB??? are you serius?

LiErOSe~QiEmi said...

haahahaah....... dah tak sayang dah!!! baru ku tahu, kenyataan itu diputar2 aje.. sebenonye sama jeee