Jom klik

kENgkaWAn

Friday, October 15, 2010

Lama tak main

Lokasi: Depan lif
Masa: 1.00 petang (14 Okt)
Pelakon2: Dak2 ofis

Tung tang tung tang!!!! Main 1st game kalah!!! Cisss

Aku: Alaaaa nampak sangat laaa.. dah lama tak main, dah tak pandai dah
Mr. R: Bunga dah lama tak 'main'??? (maksud dia main mendalah lain ok)
Aku: Haah, 2 ke 3 bulan dah tak main.. Kejong dah tangan hahaaha
Mr. R: Kecian bunga dah 3 bulan tak main.. Wei f.. cian bunga 3 bulan dah dia cakap dia tak main.
Aku: Bangang!!!

2nd game

Aku: Wei, jangan la smash2... cian baby dalam perut ni
Mr. R: Eh, tadi kata dah lama tak main, cane leh ada baby dalam perut lak???
Member len: Eh, betul ke bunga??
Aku: Mane de memain jela...
Mr. R: Tulaa.. pelik gak aku, tadi kata dah lama tak main..
Aku: Mengom la En. R niiiii!!!!

Hahahhahahahaah... sume pakat gelak!!!!

Game ke 3 & 4 menang

Aku: En.R, see menang... haaa nyesal tak partner dengan saya???
Mr. R: Eh mana penah nyesal.. Ni dah puas ke main ni???
Aku: Dah.. malas, penat dah, kasik can orang len lak
Mr. R: Takde.. klu tak puas main lagi, nak suh main lagi (sengeh cibai k)
Aku: Takpe2.. tak mo dah..

Korang tau main ape??????? PING PONG je ponggggg!!!!! Kalau dah otak tu KUNING!!!!!! memang ke lainnnnn la sokmo maksudd!!!!

Lepas game.

En. RR: Bunga, tadi tu kira gangguan seksual tau!!! Tak nak repot???
Aku: Dah 6 tahun saya keje sini, memang pangai dia cam tu la... dah tak leh nak buat ape... bukan saya je pun dia berotak kuning, dengan sume pempuan pun dia camtu
En. RR: Kalau repot tu memang kena tindakan dah tu
Aku: Tau.. tapi bio la.. selagi dia tak sentuh saya takpe.. setakat cakap je.. leh time lagi.. sentuh memang cari nahas aaaa

Korang mesti penah kena kan.. tipu kalau tak penah kena.. ah lantakkan orang camtu memang tak leh malu2, layankan aje.. janji dia hormat aku, tak sentuh aku dah.. Kalau sentuh.. sumpah, kat situ gak aku lempang, jerit kuat2 & repot.. Ah ko ingat dia ada pangkat aku takot??? Takkk ok!!!

10 comments:

Intan Inn said...

erm mmg ada juga member yg perangai macam tue tak yah nak malu2 layan kan jer..janji dia tak sentuh kita..lgpun dah peragai gila dia mcm tue kan..hahhahaalawaklah....

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

hehehe...main menda tuuuuuuuuuuu

mrs_zura said...

yeark..laki mcm nie menggelikan...

deelira@deeliraz said...

giler...

LiErOSe~QiEmi said...

intan: haah layankan aje le ni.. huhuuh..kadang2 tka terlayan, bagi je sedas bio terase ke ulu ati..

LiErOSe~QiEmi said...

izan: hihiih... maen pondok2 la akak.. jom join ihihi

zura: memang geli..erk!!!! kang describe cane he looks like, lagi geli tau!!! ahahahaha

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: memang gile zue, ai pasrah..huwaaa

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah...jangan sampai dia wat benda lain sudah..gurau tak niat ape2 tak pe..crefull n take care

LiErOSe~QiEmi said...

hawa: ishh.. rasenye takkan sampai ke situ kot awe.. dia ok, cuma otak je kuning.. tapi tak penah dgr sesape kena pegang dek dia..

Nur Hawa Mohd Zin said...

bagus lah..maknanya dia mmg jenis gurau macam tu..heheh