Jom klik

kENgkaWAn

Monday, October 4, 2010

Mulaaaa....dam dam dum bunyi mercun

Ok.. klu tak letak gambar raya yang gedik2... aku rase tak puas ok.. Hahahaha...nak jugak tu.. makanya aku ringankan la jemari ni tuk upload gambar... Korang layankan je yer.. klu tak aku kecit ati..

Adakah berdua lebih baek???



Ok perkenalkan BISMI... ni sumer orang dok kata kami ni kembar... ada sama ker???

Close up skit!!!
Len kan??? tinggi je sama haahahah.. ehhh aku tinggi skit kot dari dia hahahha...Mungkin sama sebab kami sama-sama berwajah suci dari noda jerawat kot!!!! Hahaahha.. Owh, dia masih single... silakan jika berkenan..


******************************************



Berempat lebih baik kah???

Yo! Yo!!! Peace bro!!


Ni akak ni kak sue, x-cerun.. sekarang dia keje dengan IKRAM.. kak.. sape nak join kami men bowling???? Huhuhu...



Ok cukuplah gambar raye aku kongsi.. Letak banyak2 pun orang nyampah!! Balik2 muka kami muahahahaah.. nak buat camne.. tiap2 tahun kami jela artis yang ada kat cerun muahaahahaha.. tu blom lagi kami menari.. Silver Tortoise Caberet.. bila mau operasi????

14 comments:

aSmiDar said...

hepinya mak ngah..hehe

mrs.ecam said...

hahahhah gambo korang sume happening ek...bgs2...kui3

Intan Inn said...

wahh hapening yer semua...ha adalah sket macam nampak kembar dgn bismi tue.. yg fida tue macam intan pernah nampak muka dia..hehhee

eLYies said...

amboi2..sakan bergambar..dimana2 sure ader je muka tu..hahahaha

LiErOSe~QiEmi said...

asmidar.. eh bukan makngah laa.. makcu..hahahaha

LiErOSe~QiEmi said...

mrs. ecam: masing2 bajet artis..gile happening laa jawabnye uhhuh

intan: eh.. ada ker??? ishh pelik laaa tapi mmg selalu laa orang tertukar bismi tu bunga..adeh aneh!!

ops!! penah nmpk muka fida??? jengjengjenggg!!! tapi di mana ya???

LiErOSe~QiEmi said...

elyies: haahhaha..nama pun antu bergambar.. mmg pantang kak..siap paksa orang amik gambar kami lagik!!

Nasriq said...

tau xpe... sungguh tak malu memaksa daku mengambil gambar kalian!!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...posing sakan dia...amboi..amboi...heheheh

deelira@deeliraz said...

tinggi high heel ko mek bunga...

eima said...

ko 1 opis ngan bismi ke ...kim slm kat die le ...
ko penghangat majlis .. hahah

aku jugak low profile dr dulu sampai skrg ...haha tak campur org ...

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: alaa bila lagi.. lagipun klu kitorang tak paksa.. mesti mr chubby tak tau nak amik gambar sape hahaahahah..

hawa: nama pun artis cerun, kena la pose lebey hahahahaah *lempang*

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: ngeh2.. harus la tinggi.. tu pakai tuk event meriah je.. klu kuar dgn qimie aku tu..takdenye.. mau tercabut kaki aku nak tampung berat aku & anak lagi.. ihhihi

eima: haah satu 1 bangunan, len floor len cawangan.. ok2 nanti aku bagitau

alaa.. sesekali campur la manje, buat ilang stress keje hihihi

nemo said...

wah! aku glemer di blog anda! hahahha.. i like! nnt wat jamuan, ajak aku lg eh...hihihi