Jom klik

kENgkaWAn

Monday, October 18, 2010

Saya suka otai unit saya kerana...

..kerana ini..

Toblerone dapat 2, cadbury pun dapat.. kisses ngan snikers pun dapat tapi aku dah ageh2 kt orang seblah2 aku..siap datang dengan pakej tu.. beg kuning tu sekali.. comel kan.. hihihihi... Tu butir tere aka biji gajus yang aku dok canang2, biji jagus sebelum depa gi Langkawi hhuhuhuh dapat 2 paket.. 1 paket lagi dah separuh masuk perut aku..

Owh otai2 unit aku.. gi la outstation lagi.. dapat barang2 best lagi aku.. muahahahaahah.. almaklum aku kan disayangi.. sape kate dah ada pempuan baru dalam unit aku, aku dipinggirkan??? eh mane boless.. ngeh2...

6 comments:

mrs_zura said...

sedapnya..dhla tgh lapar...nak sket...

LiErOSe~QiEmi said...

meh la sini amik ihihi...

Nasriq said...

eleh... makan sorang... time lapo mai sini gak...

eima said...

best tul ...
kang sakit gigi lagi mkn coklat....

Intan Inn said...

wahhh coklat sedaplah bunga...nak sket boleh tak

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: weh, sila bace btl2 balik... mane ada makan sorang.. kan ada ayat "ageh2 kat orang seblah"...sape suh tak pandai bau makanan cam orang, dah rugi... muahahahaha

eima: hahaah.. aku mkn secara berdikit2.. mmg sbb takut sakit gigi pun hihihi

intan: meh la sini amik meh ;)