Jom klik

kENgkaWAn

Monday, November 15, 2010

Amenda laaa penyakit ntah

Dari hari Sabtu, aku sakit perutt.. Malam je menggigil2 kesejukan.. Dah 2 malam camtu.. malam tadi pun..

Perut ni macam kena pulas sakitnye.. kat montot pun sakit.. 2 hari macam nak uk uk (sori cakap kotor skit) tapi tak bleh.. macam kena soletip kat situ supaya tak leh uk uk.. Stresss!!!! Sakit wehhh!!!

Loya2, nak muntah.. kengkadang memang sampai muntah, kepala ding dong.. pagi tadi pun rase cam nak pitam, sebbaik hubby yang bawak moto, aku sandar belakang dia jela sampai rase lega skit kepala & perut.. Ehh manada.. asal aku cakap loya je nak cakap aku mengandung.. (tapi hubby pun suh cek, kot2 lekat hahahah, tak mungkin laaa... ermnnn)

AKu rase aku salah makan kot.. Ari ni ada bos kat sini cakap pegi minum coke.. sekarang ada sebotol coca cola yang sedang aku cube tuk habiskan.. Hubby bace matik aku.. dia suh aku makan pil cikit tek un.. tapi ketegak!!! Beli dah sayang, lom makan je hihihih...

Jap lagi nak kuar, nak cari ikhtiar len tuk anak aku tu.. Asik tak sehat je.. Cube tradisional punye cara pulak la.. janji bukan bomoh, orang alim2 udah la.. mintak air tawar.. Ermnn.. sebbaik bos jenis kekeluargaan, so dia faham bila aku mintak kuar awal kang.. Lagipun dia ada meeting so takpela aku ca alip bot kot!! *suke2 rosakkan ejaan jawi*

Ok, doakan perut aku ok ekk otw ke Banting nanti.. tunggu orang menjemput je ni.. Kot2 dia leh tengokkan aku sekali.. eh!!! HUhuu

4 comments:

ciK mOt ©™ said...

hurmm
tul tu bunga...usaha lain plak...
sian gak kalu anak asik tak sehat jek kan...sian dia...

mrs_zura said...

kena gi klinik tu...tkt ada sakit kt dalam

Yutaka Mushimura said...

kurangkan minum koke...pepsi...

pasal minuman tuh adalah sgt2 bahaya>:)

CP Bunga pon tau kan chek sayang kat korang...woohaaa!!!

Sila jg diri dgn elok2

LiErOSe~QiEmi said...

cik mot: tula kak.. riso weh, anak kan...

mrs_zura: gi klinik??? saya takot jarumm hahaahah.. nanti la kot.. hihii

yutaka: baikk.. time kasih en. jepun.. hihih