Jom klik

kENgkaWAn

Monday, November 8, 2010

Hot FM Night Jammed

Wuhuu... Sabtu baru ni HOT FM buat konsert kat ICT Shah Alam. Saje jerk jenjalan cuci mata kat sana dengan hubby, Qimie & adik ipo dah alang-alang tak balik kampung, dok rumah pun bosan gak!

Sampai2 tu, Suraya tengah interview One Nation Emcee on air. Weh, lawo rupenye Suraya ni, aku ingatkan gemuk comel2.. hihihi.. Niat dihati nak tengok Fafau.. hihihhi suke dia, nak amik gambo tapi hp aku ni kengkadang buat sengal susah nak amik gambar.. dah la dia lagi glem dari artis.. sume orang pun nak bergambo dengan dia.. Beratur uolsss nak bergambo dengan dia..
Fafau.. orang sebok cakap peha dia beso.. bagi aku, takde la beso sangat pun, cume kalau lagi kecit lagi cun jela hiihhihi.. Tapi Mimi ONE gile kurus koo.. Ingat lagi masa gangstarz.. berisi orangnye kan.. sekarang.. WOW!! (sebut macam hussin lepoyang) kurus weh!! Comel pun comel.. tapi aku suke tengok yang gemuk tu.. Ololo.. cute dia dok menari2.. hiihihi..

Ko tengok, orang punye la ramai, amik gambar dari jauh sudey, janji leh upload dalam blog hahahaa..

Tengah2 syok tengok orang serbu ONE, si tochek ni merengek nak susu.. Sebbaik park kete dekat je, kalau tak, takde maknanye aku nak menapak.. Syok woh dok depan kipas.. panasss...

Jajajawa rangersss!!!! Ko tengok tu jawa pujaan dah sampai.. Gile ramai kot bodyguard jaga depa.. Huhuhu.. DJ pun glems sekarang weh!! Tini tu mengandung sekarang rupenye, padanla besau semacam.. Tapi mukenye, totap cute!! Owh, diorang interview XPDC..

Gambar wajib!!! Musti la gambar berlatar belakangkan pentas.. bukti we are here!! Eceh! Weh, nape aku rase Qimie lagi beso dari aku weh????

Lepak kat tapak tu tak lama pun.. gile rimas weh tempat2 ramai orang ni.. klu masih berdua, bisa kok berpanas berlemuih camtu.. tapi bertige... No..no..no!!! Hihihi.. cian anak weh, pengsan lak dia tak cukup udara kang!!

Kitorang terus ke TESCO beli barang basah & Drypers Qimie.. Ingatkan FITTI sale, ceh, takde sambar DRYPERS jela..

Weh korang tau.. gile tak TESCO malam tu.. diorang leh selambakkan ikan stok akhir dia tulis kat paket tu.. murah2 weh... Kitorang sambar ikan kurau.. ada 4 ekor, beso2 weh.. LEbih kurang beso lengan, harga biasa dia tulis RM33, kat situ lepas diskaun RM8 lebih je.. Ikan ayam biasa dekat RM10 harga RM3 je.. dan lagi 1 kami amik ikan tenggiri.. RM1 je.. Hui dasatkan.. Ikan kurau tu dah selamat aku buat STIK & ikan 3 rasa.. Hihih.. gambo??? Takde, sebab semalam, lapo sangat, makanye ikan tersebut telah dikenduri kami berempat tanpa tokmaninoh!!

Lepas shopping makan nasi ayam.. masak??? No..no..noo!! Gile ape nak masak, kol berapa nak makan hihihihi.. Ni aktiviti kami lepas kedarah.. Mengoms tak??? Makanan lum hadam dah buat menda ni..

Kata hubby lega badan..yeke.. nape aku yang turut sama guna mesin ni rase biasa je?? Takde kesan pun.. pinggang still sakit je...Si tocheck yang telah ditangkap sebab tak sok diam.. Weh penat kejo dia berlari2 sementara tunggu papa dia berurut tu.. adeh!!! Dok dalam troli senang!! Muka budak yang suke mengusik mama dia.. tengok laa.. gigi dah penuh.. cakap tak mo gak.. Ermnnn...

13 comments:

ciK mOt (",) said...

haah la wehh...memang banyak weeh ni..gelak guling2 haku baca ko kata ko qimie lagi beso dari ko...ampeh tul ko ni bunga...hahaha

LiErOSe~QiEmi said...

betul la kak.. saya rase anak saya lagi beso dalam gambo tu laaa dari saya ahaahahah

Eda said...

A'ah la...qimie lagi beso dari mamanya..hehe

Fida Ghazi said...

baru nak cakap. kimi lagi beso dari mak dia.

LiErOSe~QiEmi said...

eda & fida: kannnnnnnn.. pelik nii hahhaahaha.. nampaknye saya aaa orang terkecit dalam famili lepas ni

MRS. K said...

maknye nak beso ker?
sila makan byk2 smpai beso ye mak!

LiErOSe~QiEmi said...

Kay, aku tamo beso.. klu beso alamaknye cam pokok rendang bergerak.. klu aku tinggi takpe gak beso pom

Yutaka Mushimura said...

da kecik da parut luka Qimie....

Alhamdulillah...

mrs_zura said...

sy gi i-city mlm sblm HNJ tuh..so esoknye x gi dah...tkt jem...lepas nie Qimie laks dukung bunga hihi

LiErOSe~QiEmi said...

Yutaka: haah alhamdulillah, dah makin kecit.. sebbaik mummy dia kasik ubat ilangkan parut huhuhhu

LiErOSe~QiEmi said...

mrs_zura: owh, nape tak pegi.. bunga gi petang..takde la jem pun sebab cuti kan ramai balik kampung kot..

deelira@deeliraz said...

kesan luke masih kelihatan..

LiErOSe~QiEmi said...

haah zue, luke ada lagi.. lum pulih sepenuhnye lagi.. ermnn parut tu aku rase tak ilang nyer la