Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, November 2, 2010

I can fix that

Don 't have a spoon?
I can fix that!

Out of diapers?
I can fix that!

Sumber: Emel yang baru je dapat tadi.. cute tak??? hihihihi

21 comments:

MRS. K said...

bengong! hok bawah tu, nanti anu die tegang, jadi air pancut..tak masuk cawan.. tak guna jugak! hahaha...

mrs_zura said...

huhu x rela i...

eima said...

kejam ...
kesian tonet baby tu...sape la yg buat nih ..........buduh !!

LiErOSe~QiEmi said...

mrs.k: haah kan.. klu masuk pun mesti terpercik keluar cawan hahaahah

LiErOSe~QiEmi said...

mrs_zura: hahahaah tak rela kan.. cian baby hihi

LiErOSe~QiEmi said...

eima: tu anak laki.. klu anak pempuan dia nak kepit camner erk??? haahahah

ciK mOt (",) said...

ishhh melucah la ko ni bunga...

Nasriq said...

isk...ni terjebak ngan fida la ni...

LiErOSe~QiEmi said...

cik mot: eh kak, mane de.. takkan ada yg rase len macam kot tgk gmbo baby.. come per.. hihihi

nasriq: eh, tak baek tau salahkan orang len.. kak fida sila memarahi beliau sekarang!!!

Fida Ghazi said...

ehemm..ehemmmm... nak kene santet ke??? aku pulak yg salah!

Nasriq said...

isk... nak santet yea...

Baru jea tadi dengan baik hatinya berkira-kira nak beli apa tuk fida...

Ermmm... Tak jadi la cam ni...

Fida Ghazi said...

eh..santet tu kan sejenis makanan..takda pa lahhhhhhhhh..

eh..nak beli ape tadi... eh..eh..eh... *sopan*

LiErOSe~QiEmi said...

ok, mr cabi, beli tuk saya juge yer.. tak kiraaaaaaaa makanan sabah yg sedap tu.. ape tah namanye beli erk..erk.. beli barang seketul 2 kerongsang pun moleh hahhaahh

Nasriq said...

huh!!! Dah berubah hati... Tak jadi la...

Fida Ghazi said...

takde kalu... KK akan tau segala-gala ektibiti kalian di sana... ehehehehehehehehheeee...

Nasriq said...

Huh!!! Ugut ek??? lagi la takmau pikiaq dah... Erk....kami kat sini kerja tau...


Mr KK, jangan dengar cakap fida.

Eda said...

kreatif nye...hehe

deelira@deeliraz said...

sian baby tu wei..

Intan Inn said...

waduhai..mmg lah kreatif tapi melawakkanlah....

LiErOSe~QiEmi said...

eda: mana yg kreatif mak budak yg letak altenatif ganti pampers ke budak dorang kt atas tu bertekak??? hihihi

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: sian kan.. per la parent dia.. ke mmg susah sangat, aku pun tak tau

intan: kreatif kan.. tapi bby tu comel laaa suke nengok eh