Jom klik

kENgkaWAn

Friday, November 26, 2010

Jahit sudaaa

Ingat tak kisah ni??? Kisah pasal baju akua terkoyak pasal masuk dalam kipas moto tu.. Haaa dah anto repair dah... tukang jahit tu siap tambah butang alter2.. Huhuhu...
So next week dah bleh pakai jubah.. Eh next week ada team building, harusla pakai suar panjang.. ermm next two weeks la.. hihhihihi.. Gigih betull...
Oyer, kain pasang yang bos bagi ari tu pun dah siap buat baju.. semalam try kat rumah..alamak, cam robot dah aku ni.. Kain dia kejung laa.. harap2 lepas rendam dengan softlan lembut la dia seperti nama pelembut kain tu.. ermnn..
Ok, ada sape2 nak kawin tak??? Nak datang pakai baju baru ni...Hihihii... Tak sempat melaram time raye, kat ofis pun jadik la kann hiihihi

2 comments:

~aSHa~ said...

team building kat mana? seremban ke? ehhehee

LiErOSe~QiEmi said...

takla kak, kat selesa house, bukit tinggi tu ha