Jom klik

kENgkaWAn

Monday, November 1, 2010

Lari2 setempat

Ofis aku.. econ tahap melampau.. Sejuk macam duduk kat gunung everest.. eh gunung everest sejukkan??? Tak tahan.. jari rase macam nak membeku.. nak menaip pun rase cam ke hape ntah..

Dah pakai blazer ni.. still rase sejuk sampai tulang daging.. nak aku pakai baju hujan ke baru nak panas???

Argghhh!!! Stresss!!!! Sejuk pun takleh nak buat keje..panas lagi laaaaaa...

Dasar tak besyukur punye orang.. hahaahah kutuk diri sendri... Arggghhh sejukkkkkk!!!!!!! Mogok sekarangg!!!!

5 comments:

eima said...

Qimie dah sehat ke ....

LiErOSe~QiEmi said...

selsema, batuk ada kurang, demam dah yilek... luke dah kering.. tengok petang ni camne..

ciK mOt (",) said...

meh la datangn opis akak...
iklim khatulistiwa ni...lalala...

Fida Ghazi said...

ekon jugak?? hmmm same la pulop..

LiErOSe~QiEmi said...

kak, sila bawak haba khatulistiwa tu ke pejabat kami ni.. masing2 sume mengadu domba dah sejuk tahap per ntah.. dah 2 hari dah ni...

fida: ngeh2.. tau takpee