Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, November 11, 2010

Result suda kuar

Baru je lepas cakap dengan anak sedara aku.. Dia dapat 4A 1B.. 16 orang dak sekolah tu dapat 4A sorang pun tak dapat 5A.. Dan dalam ramai2 tu sorang je dapat A tuk English..
Heran erk.. Sampaikan cikgu2 sekolah tak puas ati nak check balik keputusan diorang.. Dan korang tau ape jawapan anak sedara aku..
"Takpe mi, PMR ada lagi.."
Rileks je weh.. Cakap macam orang dah matured je.. Adui budak2 sekarang.. Kalah aku dengan tahap pemikiran diorang ni..
Tadi ucap tahniah kat anak sedara aku tu.. Suara ya Allah lemah gile.. ye la Umi dia paksa bangun dari tido sebab aku nak wish tahniah.. Ermnn nanti makcu beli present ekk akak..
Bravo & tahniah tuk Nur Sabihah Hanim Zulkifli (tudung itam), my anak menakan yang chumil..

Just want you to know that makcu proud of you, muaahhh!! Salam sayang dari makcu ;)

6 comments:

eima said...

ckp kat die tahniah ye...

Amy Syaquena said...

tahniah buat semua yang berjaya , tahniah juga buat anak buah u ye..

Cik Lyn said...

congrats pd ank buah akk...adik ast ina (anis) dpt 5A...terharu plak rsnye...

LiErOSe~QiEmi said...

eima: ok nanti aku cakapkan huuhu tq

amy: orait, thanks.. nanti akan disampaikan

lyn: wahhh lagi power dapat 5A.. ucapkan taniah kat dia erk!! ;)

deelira@deeliraz said...

TAHNIAH UTK DIA WEII..

LiErOSe~QiEmi said...

hiihi.. aku tolong jawab leh tak??? time kacih acik zue.. hihiih, eh dia tak pelat dah.. terima kasih makcik zue.. harhar har