Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, November 11, 2010

Result UPSR

Baru lepas call Along aku.. nak tanya pasal result anak sedara aku yang tepaling bijak takat ni. Boleh tak Along aku cakap, tak tau lagi.. Hanim lum balik, tunggu dia balik baru tau..

Haaa????????? nape???? "DIA TAK BAGI UMI & ABAH PEGI SEKOLAH, TAKOT"

Larrrr macam tu pulak??? Hai budak2 zaman sekarang... Aku siap ceramah kat Along aku.. ada pulak tak pegi, klu mak pak orang len dah sebok2 pegi teman anak amik result nak tau result.. Along gelak je.. Adeh, payah kakak2 aku ni, sumer nye lemah lembut, tak kasar macam aku.. Hiihihi...

Nanti aku update len.. nak gak tau kan result dia.. ermnnn berapa laa agaknye erk!!

3 comments:

ciK mOt (",) said...

eh debar2 ni...

eima said...

aku pun berdebar2.....

tringat kenangan dedulu...

LiErOSe~QiEmi said...

cik mot & eima: eh kite lak yg debar2 kan.. umi & abah dia rileks je weh!!! adeh, tak paham tull