Jom klik

kENgkaWAn

Friday, December 10, 2010

Budak dalam pantang

Sebelum kejadian...
Selepas kejadian..
Keciannn.. keciannnn...
Sedeh tengok anak mama dah tak ensem..
Chicken pox dah mula membaluti tubuh.. Ermnn...
Harap harap tak tinggalkan parut....
Klu tak kurang hantaran 5 ribu nakk.. Eh!!

13 comments:

MRS. K said...

qimie dah kena eh? hadif belom lagi.. huhuhu.. jangan la taon ni.. cuti tinggal 2 hari lagik

nurkass said...

alahai..kesiannya si qiemi nih..
hantaran kurang??..oklah tu..tak delah teruk si qiemi tu nak bg pihak perempuan..hehee..

eima said...

kesian qimie...
sama la aku K .. 2 hari gak...hahah

mintak2 la jgn kena ...kesian anak aku ...dia dah besar nanti asek nk garu je ....

gigi qimie dah penuh ....

LiErOSe~QiEmi said...

kay & eima: sama la weh, cuti aku pun tinggal 2 hari.. sebab tu mintak tlg MIL jagakan.. sebbaik dia tak buat perangai dok dgn opah dia..

haah manje, qimie gigi cepat tumbuh... cakap ya Rabbiii malassssss sungguh!

LiErOSe~QiEmi said...

nurkass: ihihhi.. bunga nak suh pempuan pinang Qimie, leh tak kass?? hahaahhaha

Nasriq said...

wooo...dunia sudah terbalik...cam tu ai pun nak suruh perempaun pinang ai la...selamat duit ai...

LiErOSe~QiEmi said...

hahahahaa.. boles2... gi cari minachi.. diorang kan yg bayar duit mas kawin hahahhahaah

mrs_zura said...

olololo..sian Qimie..habib x kena lg..baru kena campak halus...bln 6 ritu abah dia kena tp dia x jangkit....

...mommy jue... said...

wotwot.. seksinye diaa.... hehe..
siannye, awal kene eh... tapi bagus juga nanti besar dah tak kene...

besar nanti mesti emchemm... blh buat menantu nie.. ngeh3...

Amy Syaquena said...

As'salam..

alahai sianya dia...

LiErOSe~QiEmi said...

mrs_zura: owh, kuat ek antobodi habib.. qimie jangkit dgn aicu dia laa... ermnn time kering kan ciken pox ni berjangkit..

LiErOSe~QiEmi said...

mummy jue: hahhah.. haah la ko ada anak dara kan??? hihihihihih

LiErOSe~QiEmi said...

amy: w'salam.. tu la cian kan.. ermnnn tergaruk2 sana sini