Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, December 28, 2010

BUkti Markus telah dilaser


Dapat emel dari kawan tadi pasal ni...

Hahahaahaha.. ni betul2 kena laser ni.. Padan la dia marah sangat malam tu hikhik...

8 comments:

ciK mOt ©™ said...

hahaha...tak abis2 kan...nengok la camner rabu ni...indon ni mang cari pasai ngan kita lama dah kan..

LiErOSe~QiEmi said...

tau takpe kak./.. diorang ni tak sedo.. ramai orang depa dok keje negara kite.. kite layan baik je.. eee

Nasriq said...

tolong... ada raksasa garuda di sini... wahai encik Ultramen...tolong la fire lagi garuda itu...

Eda said...

hahahaha...pecah perut ketawa....ni baru betul bukti nih..haha

deelira@deeliraz said...

gambo ni dah tersebar kat FB semalam lagi.. pastu habis seme org di tag nye.. huhu

Amy Syaquena said...

hahahaha..lawak2

eima said...

poyo la indon tu ..saje je nk perlawanan batai so die kire menang kat mesi ..ceh pas je ckp cam tersu meisa bg 3 -0 padan muka...

~aSHa~ said...

ehehehe rupanye oltromen kat malaysia...ingat kan kat jepun je..