Jom klik

kENgkaWAn

Friday, December 24, 2010

Selamatkan la perjalananku

Lagi 5 minit nak balik.. Tapi kat luar gelap.. Guruh pun dah bunyi berdentum2 dah tu...

Aku... ketaq lutut dah nengok cuaca.. dengar guruh..

Tapi, hari ni nak balik Perak, anto mertua.. cian mak, dah lama beno tinggalkan ayam itik, mesti rindu... Hahahaah gile keji, bukan nak cakap rindukan anak dia..

Merempit sorang2 ni.. hubby amik halfday.. Adududu.. confirm kena pakai baju ujan..

Kla, nak kena siap2 packing barang segala dah ni.. dah nak punch kad.. Babaiiii..

Owh, hati2 yer kepada semua, tak kira balik naik ape pun.. Hari ni mesti jem sebab esok nak krismas.. Byeeee

4 comments:

Fida Ghazi said...

weh..jubah tu ikat gune getah sesiap..jgn sampai masuk dalam rim lagi..

Cery said...

selamat pulang

Ena said...

Selamat Bercuti.. :)

~aSHa~ said...

berhati2 di jalan raya ye