Jom klik

kENgkaWAn

Friday, December 17, 2010

Sensitiviti kaum hawa

Atas moto.. Sembang..sembang..sembang... Tetibe si dia...

Lambatnyee nak sampai rumah...

Ape lambat??? Abang nak tau tak klu hati seorang wanita sensitif akan berkata ape.. "Dah tak seronok sembang dgn saye ke..kalau dulu masa bercinta perjalanan yang jauh gile pun terase dekat.. kalau boleh nak hantar balik tu nak lalu jalan paling jauh.. Sekarang..."

Si dia terus terdiam...

Hahahahaa.. terase aaa tuh!!! Sentap!! Sentap!!! Ngengade, tarik muncung tu baru tau!!!

Dah ditarik muncung, dua2 gelak.. Bahaye kan.. menda kecik camni, kalau tak pandai nak tangani leh bawk ke pergaduhan besar.. Makaa.... sasape yang tengah asyik masyik bercinta tu ingatlah kata2 pujangga pempuan yang dah kawin ni...

Masa bercinta semuanye indah.. eh tapi bukanla nak cakap maknanye selepas kawin semuanye busuk.. cuma kita akan lebih mengenali pasangan kita.. makanya.. selami hati pasangan.. Lelaki, perlulah lebih peka akan sensitiviti pempuan, dan pempuan kena laaa ingat dan faham yang lelaki ni susah nak tunjuk perasaan sayang dan jarang peka dengan sensitiviti kite.. Bagi mereka sumua isu2 kecik tu remeh, maka tak payah laaa nak fikir dalam2.. buat sakit otak jee...

Bak kata hubby ku "dulu belom dapat, kena la usaha lebih.. sekarang dah dapat hihihihi"

Hampeh??? Yeerrrrrr!!!!!! Sebbaik tau saye sayang awok deep!! deeeppp!!!!

p/s: Tau awok bace juge.. sekarang fasa 1 kita.. harap2 sumernye dapat kite lalui dengan aman dan rukun yek.. Moge sayang awok pada saye dan sayang saye pade awok kekal mewangi yeh!! hikhik.. entry tah pepe neh!!

17 comments:

NM02 said...

hi.. salam kenal dari saya. kite tukar link jom.. saya dah follow awak ni. kalu sudi, mari le follow saya balik.

jgn luper tau

eima said...

uik komen folo menfolo pun ade jugak ...hjahhahah

tatau la ... laki aku tu sama je .. dr dulu sampai skrg ni .. garang je ... bila tah nk berubah ....huh

eima said...

weh bunga ape yg dah dpt ???? tak paham hahhaha

ciK mOt ©™ said...

hhehe...no komen...tumpang gelak jek...
jauh lagi perjalanan idup kita...

eima said...

http://eima-contest.blogspot.com/2010/12/1st-lucky-draw-blog-suka-hati.html

aku tag ko

Fida Ghazi said...

sape sensitip tu? meh sini tampo bontot sikit.. ngades-ngadesss!!

deelira@deeliraz said...

hmm.. ada benarnya.. tp itulah lumrah kehidupan yang kita kena lalui..

LiErOSe~QiEmi said...

NM02: nak salam, nak salam, meh tangan hihih... tq follow saye, saye dah follow jugak ;)

LiErOSe~QiEmi said...

eima: garang ke manje??? orang Pahang memang camtu kot, eh tetibe haahhah..

wei, ko ni kelain jee kan hihihhi... dapat yg laki aku maksudkan tu aku laa.. tapi kegadisan pun kira dpt gak la kan bile dah kawin hahahhah

LiErOSe~QiEmi said...

cik mot: alaa akak at least dah lalui fasa ke 2, cam kak asha cakap tu.. huhuhhu.. say ni fasa 1 pun blom ayokkk takotttt

LiErOSe~QiEmi said...

fida: akak tampo bontot qimie tu, dia yang sensitip.. eh tetibe ahhaahahah

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: zueee klu leh on ym.. haiihhhh mmg aku cite kat ko je hahahahahah...

Sachi Asukai said...

follow u dearie sist!best entry ni kak!hee~inilah kaum hawa :P

MY HEART said...

Inilah dinamakan kehidupan penuh dugaan dan cabaran ^_^

LiErOSe~QiEmi said...

sachi: hihiihi... biasa je, belajar dari pengalaman kate orang uhuhuhu

my heart: kan.. kena la pandai2 kemudi hidup ni supaya boleh harungi sume dugaan & cabaran

Amy Syaquena said...

As'salam...

amy singgah sini melawat tuan rumah , sihat ke..

LiErOSe~QiEmi said...

hiihihi.. sihat.. thanks amy nanti bunga up entry erk!!