Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, December 15, 2010

Tayang gigi rongak!!!

Semalam.. mc.. sebabnye gigi yang sakit tu dah dicabut.. Tajuk tayang gigi kan... tapi cam tak sanggup lak nak tayang gigi yang dah rongak tu..

Udoh le yang kena cabut tu geraham yang besaarrrr punyeeee!!!!! Dan darahnyeee sampai ke malam tak stop!!! Bangangggg eh benganggg je rasa sebab tak leh makan itu ini.. Berangan weh sebelum cabut tu, nak gi KFC, nak belanja mak makan.. sekali dah cabutttt iskk..iskk.. Nangess2 laa aku kalau tengok mak mertua & anak aku makan, aku lak terkebil2 sebab tak leh makan.. darah adalah non stop!!

Owh, aku dibius cintaa.. eh kena bius 4 ke 5 tempat ntah aku pun tak perasan sebab aku tutup mata masa dia cucuk jarum tu... wohhh besooo gile bendalah tu maunye aku tak ketaqqq!!! Dia bio gigi aku kebas dalam 2 minit je.. dia ni kata, time dia cabut gigi tu, doktor tu bagi kebas dlaam masa 15 minit laaa jugak.. so masa cabut tak rase ape punn.. kentut betull aaaa...

Ok sambung, lepas 2 minit dia mai balik cucuk2 aku nyer gusi, tanya rase sakit tak.. rase memang rasa tapi takde la sakit, ngilu2 je.. Pastu.. terus amik spanar eh tak la bendalah cabut gigi tu la.. henjut sekali aku dok "aaa" sakit weh!! Katanya "takpe adik, tekanan sajaa" Henjut kali kedua.. "Ok dah, gigit kapas ni"

Tu je ok, takde pun nak nasihat aku cakap jangan kumur2 banyak sangat nanti darah lambat stop, takde suh aku gigit kuat2 supaya darah stop... Aku ni yang gigih tanya kat kaunter... tak puas ati darah tak stop gak time kol 3 tu, aku call lagi tanya normal ke kalau darah tak stop!!

Haihhhhh!!! Derita rase, makan bubur je MIL masak.. hihihi.. MIL aku takut tengok gigi aku membengkak, siap lari masuk bilik, pastu tertidur.. Dah tengahari tu baru dia berani tengok muka aku.. Hihih mak..mak.. Ngeri sangat ke rupe saye mak??? Hikhik..

p/s: Hubby balik semalam sebok suh aku nganga mulut, nak tengok, siap sebut "Aaaa.." ahahaahah.. dah tengok dia bantai gelaknye aku.. ampesss u bang!!

Owh, cam dah serik tuk tampal n cabut gigi.. pas ni nak jaga lek lok laa... Huhuh.. Sebbaik time senyum tak nampak gigi yang dah rongak tu.. haahahaha masih boleh ngorat lagi.. eh!!!

7 comments:

MRS. K said...

aku dah lupa camna rasa sakit gigi.. huhuhu...

tu la makan gula2 byk sangat!

ciK mOt ©™ said...

hurmmm cam akak dulu la...giler sakit kan...darah 2-3 hari tak benti...

minum air garam la kasi stop darah tu seme...

nurkass said...

tu dia..besarrr punyaaa..haha..
amboi baru je cabut dah wat niat nak ngorat lagi..niat tak baik latu jd camtu pn bunge oiiii...hehe

LiErOSe~QiEmi said...

k, ko dah lupe??? tu tandanye, gigi ko sehat & kuat... minum milo erk???

cik mot, darah dah setop kot.. ntah laa hihihi malas dah nak kemam kapas dala mmulut.. loya, nak termuntah huhuhuh

nurkass: alaaa... tak leh erk ngorat??? hahaahha...takde maknenye kass, sekali pandang orang dah bleh agak mak orang bunga ni hahaahahh

mrs_zura said...

wah dh setel sume:-) semoga pasnie bunga x sakit gigi lagi...

~aSHa~ said...

eheheheh akak pun kalo senyum tak perasan gigi takde di dalam..ahahaha....

eima said...

k.izan
minum ke kumur ..kang kena penyakit darah tinggi plak kang ...


sian ko ... takut nye ...