Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, December 9, 2010

Thanks bissssss!!!

Budak ni nama dia BISMI.. ermnn single lagi tau... cepat2 anto borang kat aku klu berkenan..
Tadi dia pergi tukar IC dia, katanya anak sedara dia selalu main sampai terkoyak.. dasat naw anak menakan ko erk bis! ihhihihi... Pastu lepas rehat dia call, katanya nak bagi sourviner(btl ke eje??? ah lantak)..
Datang2 je dia bawak ni...

Eh, sori, kek dah licin kami balun ihihihihi... sedap sangat weh.. Kek hazel ape ntah.. tapi sedap bangettt!!!! Dan dia gak kasik cute fridge magneticChumil kan.. cam dia gak!!!!

Thanks bis... Aku tewaruuu niii.. Okeh esok kite meronggeng erk!!!!

Owh, by the way, esok beday bismi ni plak!!! Aku wish siap2 erk!! Happy coming soon beday my frenn.. Hihiih..

8 comments:

MRS. K said...

ko satu opis ngan bis eh?
apsal aku taktau?
huhuhu

Fida Ghazi said...

bday orang2 kecil memang sangat comel.

Amy Syaquena said...

As'salam..

wah bestnya comel je hadiah tue...

ciK mOt ©™ said...

nak jugak fm tu...tak acilah gini...hehehe

LiErOSe~QiEmi said...

Mrs K: lorrr dah nam tahun nam bulan dah sebumbung seofis dgn dia weh!!!!

fida: ngehngehh chumil ker?? isk isk malu laaa

amy: hihiih comel kan.. sbb tukang bagi tu pun chumil je...

cik mot: alaa nak ker kak??? meh la amikkk.. tapi mintak sndri dgn dia laaa bunga punye tak blehhh haahha

nemo said...

cik munge : hihihi tq2..esok kite ronggeng.....tak saba tggu esok..hihihi

mrs k : kami satu JKR...opiss je lain2...hihih

eima said...

nape besday ko ...tak de mekap di muka ??
ke ramai sgt cium ko sampai abis blusher ???

LiErOSe~QiEmi said...

hihihi aku baru lepas kelas ngaji rehat tu.. mekap dah abis dek air wuduk la manje..