Jom klik

kENgkaWAn

Friday, January 21, 2011

Bengang!!! Sumpah tak tipu!!

Yerr bengang dengan sorang macik ni.. Orang len semayang gak tapi takde la sampai bacaan dia tu boleh kita dengar sebijik2. Tu aku duduk 5 meter jauh tu.. yang duduk semayang 1 meter dekat dengan dia tak tau la kusyuk ker tak..

Yerrr memang aku tak kusyukk!!!!

**************

Lagi 1 aku bengang dengan kawan hubby ni. Mentang2 la hubby aku tu jenis lembut, tak pandai nak marah2 orang, boleh toleransi, tak gesa2 orang.. Ko suka2 je kan nak tukar waktu wiring rumah kami tu suka ati ko. Janji nak wiring semalam, tak jadik, ada projek lain.. Janji lak nak buat malam ni.. Malam ok, gelap2 ape yang dia boleh pasang ntah.. Ehhh tak jadik jugak.. Tu yang aku rase nak ngamuk ni.

Kali ke 4 ni kalau tak jadik jugak... confirm aku nak suruh orang lain je wiring. Ko nak duit, ko buat elok2 boleh tak??? Aku ni jenis angin, jangan memain dengan aku!!!!

**** update****

Haaa pandai tak aku. Aku cari kontraktor lain yang harga dia lebih RM40 je dari member hubby pastu suh hubby kol kawan dia tu tanya lek lok nak buat ker tak sebab kalau tak memang nak buat dengan orang lain je.. Korang tau???

Huh!! Baru melompat dia.. terus cakap "oyeke.. rugi la aku camtu.. aku buat pagi esok"


See.. nampak tak permainan dia??? Kemain ekkk nak belit2 dengan hubby aku. Dengan aku memang tak dapat laa aku ni hangin okeh, nampak je kecik tapi cili ada dalam mulut aku ni.. Harap maklom.

Haaa korang nanti kalau nak buat rumah kena tegas2 tau.. Diorang ni kalau kita baik, pijak kepala padahal kita nak bagi diorang duit tuuu bukan free.. Sabarrr jelaaaaa

10 comments:

nurkass said...

sabo bunga saboooooooo...
melayang plak pc tu kang..adehh..
yang kes pertama tu mmg musykil tul..tu dh kira ganggu org lain..heh..

kes kedua tu kalu org tu dtg kang, ko blasah dia..igt main pondok2 ke..apsal aku plak yg emo nih..!!

.:mama dhia:. said...

uit..garangnyer die..sabar yer bunga..

LiErOSe~QiEmi said...

kes 1.. kes benar kass.. orangnyer bertudung labuh, takkan tak tau bacaan kuat dalam semayang leh buat orang len terganggu.. Sekadar dgr ditelinga dia sudah laa

LiErOSe~QiEmi said...

owh lupe komen kes ke 2.. memang budak tu ngek ngok!!! kami nak cari orang len dah buat wiring ni.. lantak pegi sana dia tu

Fida Ghazi said...

adik takot la kakak!!!

kakak bunga ni garang cam singa betina.. adik pidah sangat takot!

nyorok sekarang...

ejaMaria said...

wow... garang nye... rilek...
tarik nafas... hembus... tarik lagi... hembus...
tarik telinga mokcik tu sket... dgn hidung budak tu sekali... ;p

...mommy jue... said...

oit, ko nak period ek.. kekeke.. jangan marah2 makcik.. lain kali kalau ko dengar makcik tu baca kuat2, ko aminkan je..

eLYies said...

hish..kalo akak pun akak hangin..

tapi bab wiring nasib baik en somi terrer..tak yah nak upah2 orang.

d_tieah said...

Haha..
Nak buat camne..
Mau untung maa..
Ngee.. :)
Yeah! Sabar jelah..

eima said...

abg ipar aku leh wat wiring ...
pesal tak ckp awal2...satu keluarga panjang mmg leh amik upah wiring rumah...klu ko nk pasang ekon ke bgtau la ...harga leh nego tp kena my BIL la FIL la