Jom klik

kENgkaWAn

Monday, January 17, 2011

Grill rumah

Petang ni nak jumpa tukang grill rumah. Dapat berita baik tadi.. Katanya boleh pasang grill rumah kami dalam minggu ni. Wahhh sangat teruja tau. Ye la famili nak datang raya cina ni.. Sempat laa kami kemas mana patut sebelum diorang datang kan..

Owh, nak pergi jumpa tukang grill tu sebab nak bayar deposit. Wah lepas ni nak kena wiring plaks pastu cat.. Eh.. nak cat ke erk.. ermnnn baik duit nak cat beli kabinet dapur.. udah la nak buat kabinet dapur yang upah orang tu tak mampu lagi hahahaah.. Yang penting masuk rumah je sekarang.. Jimat duit elaun rumah yang kena potong tu.. Hihih.. Adoyaiiii banyak duit kuar weh.. nanges.. nanges..

Weh takde ke PA dari Shah Alam nak tukar ke KL??? Meh la kite tukar.. Keje sini best, bos baik2.. Cumanya jauh je dari rumah.. tu yang nak tukar ke Shah Alam tu.. Jom laaa kita tukar suka sama suke.. Isk..iskk..

12 comments:

MRS. K said...

join la group PA kat facebook.. kat situ orang buat pertanyaan nak tukar suka sama suka.. huhuhu

MRS. K said...

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=186290198066106&id=100000808801293&ref=notif&notif_t=feed_comment_reply#!/group.php?gid=263900230762

Amy Syaquena said...

wah semua nak baru ye mesti bestkan...

...mommy jue... said...

ko duduk deparment apa mek? ofis ko kat mana? cehh, aku tanya macam aku keje je kan.. hehehe

eima said...

wahhh besh tul la ...dah ade rumah sendrik....

Nasriq said...

ada...ada...ada...tukar dengan saya yea.... i rela...

LiErOSe~QiEmi said...

mrs.k: aku dah join & buat iklan pun.. tp takde respon.. yg nak pegi sh alam ramai..yg nak datang kl tadekk

LiErOSe~QiEmi said...

amy: huhuhuu mane de sumer baru.. beli yg penting je dulu.. yg len guna yang lama.. tu pun dah botak kepala dah ni =)

LiErOSe~QiEmi said...

mommy jue: aku kat jkr hq weh.. nape ko ade kawan2 yg dari sh alam nak tukar ker???

LiErOSe~QiEmi said...

eima: best tu best la manje.. tpnyeee jauh wehhh nak gi keje ari2..

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: ai rela tukar gaji je dgn u.. ok tak ok tak???

myxa said...

congrats bunga dah beli rumah..
kalo balik ktn jemputla dtg umah ye..