Jom klik

kENgkaWAn

Friday, January 7, 2011

Hanyut - Faizal Tahir

HANYUT BY FAIZAL TAHIR


Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Ulang Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

**************************************

Petang tadi terus google cari lirik lagu atas ni..


Sebabnyee.. kena jadi AJK Persembahan untuk majlis perpisahan pegawai kat ofis.. Haiya, tiap2 tahun aku laa tukang ajor bebudak nyanyi..macam la pandai sangat kan.. tapi, klu takde aku, memang tak jadik la persembahan.. Eh, jangan salah anggap, bukan sebab aku pandai tang mana pitching ke ape.. cuma aku pandai pakse orang untuk masuk group nyanyi je hahahaa..


Eh, agak2 lagu ni sesuai ke untuk majlis perpisahan??? Hahahaha.. Bukan ape, lagu2 Sudirman, Alleycat sumer tu yang penah buat dah tahun2 lepas.. Oleh kerna yang akan dipaksa untuk buat persembahan kali ni budak2 baru, so aku rase sesuai kot lagu baru diorang nyanyi nanti..


Ermnn.. sedap kan lagu Faizal Tahir ni.. Sukeeee.. Ok, vote untuk AJL laa hihihi... Saye suke awak FT!! Good luck for AJK ya!!!

7 comments:

ciK mOt ©™ said...

apa kena mengena hanyut dengan majlis...tak paham la bunga weiiii

Eda said...

suke lagu ni...=)

LiErOSe~QiEmi said...

cik mot: lagu ni kan pasal sedeh nak berpisah.. Kan kak.. eh tak ek?? Hahhaah

LiErOSe~QiEmi said...

eda: kann.. sedap kan..

Nasriq said...

sedap lagu boleh makan ke?

aleen aiden said...

sker lagu nih!sangat suke.hu3 ^_^

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: makan je ingat, cane tak chubby!! hahahahah

aleen: best kan... agak2 menang tak malam ni erk?? hihih