Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, January 12, 2011

Hidung & tekak

Srooott.. sreettt..sroottt..sreett.. Eh, bukan bunyi suster ngesot erk.. Tapi hidung aku ni..

Aduiii, ape tah, makan ubat lagi terus hidung aku ni berair, tekak aku lak berkahak aje.. Tak larat ulang alik ke toilet buang kahak.. Benci keadaan macam ni.. dengan batuk keringnye lagi.. Batuk kahak ok lagi sebab tak la sakit sangat bila batuk..

Cakap pun dah macam Ella.. tapi lagi teruk dari Ella, sebab suara serak, tapi sengau.. Yang keciannye hubby aku laa.. dia pulak yang berjangkit.. malah lagi teruk dari aku. Kecian sangat. Haa ni mesti Qimie ni tak kuat antibodi macam papa dia..Hhaahahah.. matik aku kena marah dengan hubby kang..

Alamak, kena stop dulu.. Nak kena emel lirik lagu untuk kumpulan koir. Lagu hanyut tak jadik amik sebab Abe FT tak menang AJL.. Ahahahahah bole tak camtu?? So just amik lagu Jangan Ada Benci & Kenangan Terindah part korus.. Ok la kan.. bio orang sedeh2 skit.

Tapi sebenarnya aku lagi suka kalau chorus lagu Hanyut tu masuk, buat medley katanye.. tapi penyanyi cakap, tinggi takot tak sampai.. Caittt!!! Perli aku yang rendah ni ke ape??

Owh, aku letak sekali la lirik lagu 'Jangan Ada Benci' dan aku tujukan kat korang sumer tau lagu ni.. Enjoy!!!

@Andainya ada di antara kita nanti
Berubah hala serta memungkiri janji
Jangan ada benci
Suka dan duka dilalui
Jadikan kenangan di sudut hati
*Andainya cita-cita tidak kesampaian
Ikatan murni terputus di pertengahan
Jangan dikesalkan
Jangan lantaran kegagalan
Kita saling berdendam saling bermusuhan
#Ungkit-mengungkiti
Sakit-menyakiti
Memusnahkan diri

+Kita harus tabah dan bersedia
Cekal hadapi kemungkinan yang tiba
Kadangkala yang berlaku
Di luar kemahuan kau dan aku
Ulang *#
Ulang #+@
Di sudut hati

3 comments:

eima said...

habiskan antibiotik tu tau ,.....
get well soon dear...
jgn konsi sudu/air/mknan ngan Qimie ..

hyazz said...

alaloooo....sian nyer....bucuk demam yer bucuk...tp keje jugak...naper xmc jer..jgn lupa minum air suam bebanyak yer

LiErOSe~QiEmi said...

thanks manje & hyazz for concern.. tak elok gak lagi..