Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, January 19, 2011

Korang nak join tak??

Pagi tadi dah elok aku menaip entry, sekali terpadam. Nanti2 rajin baru aku up cite yang terdelete tu ek..

Minggu lepas, kirim dengan engineer ofis ni keronsang Sabah.. Cantik2 koooo.. so tadi baru dapat.. Banyak la pulak tu.. Tetibe pufftt!!! datang idea...

Kalau aku buat Giveaway dan hadiah dia keronsang.. ada tak orang nak join GA aku ni nanti ek???

17 comments:

axelida said...

boleh jer.. janji dpt barang free.. hehehe...

ciK mOt ©™ said...

ko tak yah wat ga la...akak nak satu...kaler merah...kira ko kasi adiah sempena annibersary akak ni bleh...sob sob...

Myra Jay said...

Pasti ada yg join.. MJ salah seorang pesertanya..hehee

eima said...

aku nak ...

Nasriq said...

bagi GA yang mahal2 ckit...

Fida Ghazi said...

oit Cabi..ko lah buat GA bagi adiah rantai pearl!!!

MRS. K said...

ape kata ko kasi kat aku satu. hadiah belated besday tak dapat lagi nih.. kekeke

letak je setem 60sen, InsyaAllah smpai la tu.. huhuhu

deelira@deeliraz said...

nak wei.. tp GA senang2 dah ler.. aku nak yg no.6 tu erk.. putih pink...hehehhe

LiErOSe~QiEmi said...

axelida: hihihi.. ok2

cik mot: alaa kena la join GA, baru thrill skit hikhik

myra jay: yeke.. jgn lupe join tau

eima: ko adalah peserta wajib hahahah

nasriq: boleh, jadila salah sorang pensponser ok??

LiErOSe~QiEmi said...

fida: setujuuuuu!!! haaaha

deelira: wopss!! hadiah pihak penganjur tentukan yang mana.. bole?? haahahah

mrs. k: uishhh kena join.. baru thrill hikhik

Amy Syaquena said...

ok je dear janji hadiahnya ikhlas dari penganjur..shantik kerongsang2 tue..

Hantu Ulam said...

of koz la nak...heheh

mrs_zura said...

sy nak juge..sy ada satu kotak 12 biji mcm bunga nie..hubby beli kt sabah tp patern lama sket..buat je GA...salah satu pesertanya mesti sy...chaiyokkk!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

mestila nak hehe

LiErOSe~QiEmi said...

amy: eh mesti la ikhlas hihih

hantu ulam: nak ek.. bolehhh

mrs_zura: yeke?? best kan sana banyak pilihan.. dah lama tak pegi kirim jelaaa

gksb: ok, nanti join ek

nurkass said...

adehhh..ketinggalan dah den ni..nak..nak..free tu..

nemo said...

kasi free kt aku sudah! ko tk pnah kasi hadiah kt aku :(