Jom klik

kENgkaWAn

Monday, January 17, 2011

Mimik muka busyukk!!

Ni la mimik muka terbaru yang si tochek sayangku ni suka buat..
Jongketkan hidung dengan mulot ke atas. Kengkonon cam bau benda busuk gitu.. Uiks!! Tekak berdaki laaa...
Comel kan.. rase nak gigit je dia.. Tapi gigi dia dah penuh.. Asik mama dia je yang kena gigit tau.. Adoyaiii!!! Suke buat onar nakal dirumah..

Tapi... takde dia.. sunyii gileeee rumah tau!! Love u sayang mama papa deeeeppp gileee tau!! Muahhhhhs!

6 comments:

:: noremy anak rahmat :: said...

follow & blogwalking..

mehla jenguk blog ai...

salam kenal!(^____^)

eima said...

hahaha bedak tu kat qimie nye leher ek ...
sama la fhim ngan qimie ...asek la dok geget aku .... asal aku salah ckit...sedangkan die tu yg salah ...

d_tieah said...

Tochek?
Aiyoo..
Dah mcm cicak tokek plak dh nama tu..
Comel..

LiErOSe~QiEmi said...

noremy: salam kenal.. dah follow blog kamu jugak.. =)

LiErOSe~QiEmi said...

eima: diorang nak tunjuk yang gigi diorang tu kuat kot tu yang asik menggigit je kejenye..

haah bedak tp berpeluh dah cam daki aku tengok huhu

LiErOSe~QiEmi said...

d_tieah: hahahaah.. kalau cicak tokek, makcik kayo laaa hahaahah