Jom klik

kENgkaWAn

Saturday, January 29, 2011

Keputusan pemenang dah ada ditangan, tapi...

OK, baru je siap buat undian eh, undian ke perkataan yang sesuai?? En. Qimie tochek tadi baru je membuat cabutan pemenang brooch Sabah tu.

So, ada 10 pemenang ok. BUnga cuma boleh bagi klu, kebanyakannye ada no 4 dengan 7.. dan 1 no sama je... Haaa... so sape yang rase nombor dia ada 7 or 4 siap sedia ok. Mana tau tuah anda..

Isnin baru umum berserta gambar okeh!! Tungguuu....

11 comments:

axelida said...

ehem dua-dua no. akak ada no. 4.. berdebar2 dah ni ;p

kakngah said...

huhuhu!!!
cam xder hrprn jek nih!
:(

SyUhAdA said...

wah.. x sbr nak tau.~

Mama Zharfan said...

suspens tu...

jom join Heartbeat!

eima said...

AKU TAK DAK CAN LA ...
SBB NO.AKU 19 NGAN 35...HUHUHU

shera haifa said...

kita ada 8 n 5..ada x no 2..

tiefazatie said...

ala..ifa 78 n 79..haaahaa

NoRMa aZurA iSMaiL said...

berdebarnyer rasa..xsabar tunggu hari esok... :)

♥♥LiSsA♥♥ said...

eh lisa 74 ngn 75.
mungkinkah ada tuah? haaha
ni yg ta sabar2 nak tawu sok ni. huhuhu

Siti Darna Sanoesi said...

huhuhuhu berdebar2 coz sy no 34... apa pun keputusan diterima dgn hati terbuka... :)

Izzatul Iman said...

me pun ade no. 4...49...huhu...semoga ada rezeki dari Allah di sini....