Jom klik

kENgkaWAn

Friday, January 21, 2011

Pertolongan tidak kesampaian di malam hari

Hari ni buka blog, terkejut tengok follower dah bertambah & bilangan peserta GA meningkat. Wahhhh sangat tidak diduga.. Terima kasih pada semua yang join ye, tak sempat nak terjah semua blog lagi, settle keje rasmi dulu baru leh terjah.

Just nak share cite pasal malam tadi. Masa stop isi minyak kat Shell ada akak naik kete Atos tiba2 tegur hubby. Uiks, pehal ni.. nak tackle laki ai ker??? Tapi sebagai pempuan yang kool ai rileks je, tunggu hubby masuk kete baru tanya.

Owh, kete dia rosak, nak mintak jumperkan bateri. Hubby cakap.. alahai, nape la dalam ramai2 orang datang ke Shell tu kita yang kena.. tapi dia gelak2 la cakap tu. Aku tau kenapa, sebab kitorang memang penat dok berkejar petang tu masa kat taman layan si qimie main. Tapi aku rase laa, akak tu mintak tolong hubby sebab muka hubby nampak cam budak baik kot. Lelaki lain serius sangat kot.. Yela, masa tengah jumper tu kiri kanan just jenguk2 dengan muka yang garang haahahahah... Bole tak buat kesimpulan camtu?? Hikhik..

Tapi, kami tak dapat pun tolong akak tu, sebab even bateri kami kuat, tapi cas dia tak sampai pada bateri kete akak tu. So kami sendiri buat kesimpulan bukan problem bateri kete akak tu. Ntah la, mungkin ada benda lain yang rosak. Dah offer nak hantarkan dia ke workshop, dia tak mau. Ermnn kami balik je la terus.

Tapi kan.. akak tu kira bernasib baik la sebab kete dia rosak kat Shell yang beroperasi 24 jam.. Takde la dia takot sangat kan.. Cube bayangkan kalau kete tu rosak kat tempat gelap lagi sunyi.. uiii bahaya, udahla dia kurusss sangat. Sekali orang pukul je dah jatuh kot. Huhuh..

8 comments:

MRS. K said...

takpe, at least ko dah dapat pahala semalam.. hehehe

eima said...

tahniah weh ...

betui la .. ad ekurus cam aku ..
hahah klu aku mau nye aku kunci diri dlm keta tgu sampai pjg dtg .... org langgar ke pecah keta aku ... aku tak kuar ...ghahhahah even hantu dok sebelah pun aku tak mo kuar gak ...

ciK mOt ©™ said...

hubby yu jambu kut...tu dia suka...lalala

Fida Ghazi said...

eh..mane tau.. kekalau dia ade silambam black belt..ha.. jgn pandang sebelah mataaaa!!

Izzatul Iman said...

thanks tinggalkan komen kat blog me...

kat obersi biasanya 1 komen, 1 penyertaan supaya senang penganjur GA nak kira bilangan penyertaan...

so me memang dah terbiasa wat gitu...

LiErOSe~QiEmi said...

mrs.k:ihhhihi.. dapat ke, sebab tak dapat tolong pun hihihi

eima: hahaha lawak la ko.. klu hantu duduk sebelah, aku rase ko tak kuar sebab ko pengsan kot hahahaah

cit mot: auwwww jambunyee... kak, masa belajar dulu lagiiiiii jambu tau hikhik sebab tu ai ngorat dia hahahaah

LiErOSe~QiEmi said...

fida: silambam??? uittt ape tu, karate? tekwando? silat cekak?? hikhik.. tak nampak macam ada punn.. tapi mane tau kan.. huhuhuhu

izzatul: oooo... saje buat sorang boleh dapat 2 penyertaan sebab ingatkan tak ramai yang join.. rupenye alamakkk ramainye.. tak terterjah dah rase hihihi

nemo said...

erm.akak tu mntk tlg hubby ko sbb muke hubby ko nmpk baik ek..
kalu gitu, ada abg ni mntk tlg jumpkan kete dier ngan kete aku sbb bateri kete dier kong..so maknenyer muke aku juge baik la...ekekeke
**tetibe lari tajuk..aahahaa