Jom klik

kENgkaWAn

Monday, January 31, 2011

Senarai nama pemenang GA Lieroseqimie

Salam semua, sori korang lambat up senarai pemenang GA. Pagi2 lagi dah sebok book tiket, hotel & kete untuk pegawai2 pegi Sandakan. Ada tanah runtuh kan kat Bandar Ramai-Ramai, Sandakan nun.

Ok2, mesti semua dah tak sabar kan..

Mula2 tunjuk dulu gambar mangkuk hikmat yang ada no2 korang.. Jeng3..
Pastu muka tukang cabut undian..
Korang tengok betapa tekun dia cabut satu2 kertas.. aku ingat dia amik sekali sauk segenggam penumbuk.. rupanye cermat gak anak aku ni.. Dia bagi kat aku satu2.. ihihhiih.. Pandai anak mama..
Sama sebok nak buka kertas tu..
So keputusannya...
Tak nampak??
Ok tengok yang ni..
Brooch aku dah susun ikot yang mana cantik kat mata aku... 1 sampai 10... Yang no 11 tu untuk peserta pertama yang join GA ni..
So keputusannya:
Tempat pertama:

Tempat kedua:
No. 91. fa10
Tempat ketiga:
Ke-4:
No. 4. Myra Jay
Ke-5:
No. 154. azryNaiN
Ke-6:
Ke-7:
Ke-8:
Ke-9:
No. 38. nurkass
Ke-10:
So tahniah kepada semua pemenang.. Sila emelkan nama, alamat, no tepon pada saya ye ke emel flower_lie2003@yahoo.com. Semua hadiah akan diposkan selepas tahun baru cina.
Thanks all sudi meriahkan GA bunga...

23 comments:

kakngah said...

tahniah pada semua pemenang...

Siti Darna Sanoesi said...

Tahniah pada yang berjaya....
saya? x de rezki heheheh nak cuba lain kali plak! tata!

Izzatul Iman said...

ak pe la...tak ada rezeki nampaknye...

LiErOSe~QiEmi said...

kak ngah: len kali cuba lagi ye..

siti: alaa jgn la tata.. nanti kalau bunga buat lagi GA, jgn serik join ek

izzatul:huhuhu... mybe next time rezeki kot.. =)

eima said...

aku pun sma ....haha

eima said...

lupa plak .... tahniah kpd semua

eB ezrin said...

cute mum yg bagitau nih... TQ yer... suker3 :)
eb emelkan akarang :)
muahhhhhhhhhh

axelida said...

tahniah pada yg menang... hukhukhuk saya tak menang.. huwaaaaa

deelira@deeliraz said...

xde rezeki aku.. xpela.. hehe

tahniah kepada seme..

eT said...

tahniah pada yg menang...cantik2 brooch tuh...

N@di@ said...

tahniah pada sapa yang kenaaaa ^__^

nurkass said...

suke..suke..

♥♥LiSsA♥♥ said...

salam.
wah alhamdulillah....
lisa dpt jugak. hehehe

entry khas utk sis

http://lisaafha.blogspot.com/2011/01/eh-haruslah-keronsang-sabah-tu-lisa-dpt.html

tq!

NoRMa aZurA iSMaiL said...

tahniah pada semua pemenang :)

next time la kot, saya menang..

shera haifa said...

tahniah kpd semua

Nasriq said...

ermmm...aku dah kalah ke?

azryNaiN said...

alhamdulillah.

ade rezeki ain kali nie....
thanx sis..nnt ain anta details yea...
:)

Myra Jay said...

Bestnyer dapat brooch yg cantik nie.. Keronsang Sabah gitu.. Warna I likeee.. :) TQ

Huda said...

alhamdulillah terpilih sebagai salah seorang winner :) dah emelkan

http://lovecontestverymuch.blogspot.com/2011/02/menang-ga-lieroseqiemi.html

tq :)

aanie said...

tahniah semua pemenang...

DiNaZ said...

Tahniah pada ang menang :)

nadiah said...

tahniah semua pemenang

SyUhAdA said...

thniah kpd yg menang~