Jom klik

kENgkaWAn

Monday, February 14, 2011

Mari kita ke ladang.. hei!!!

Tajuk takde kena mengena dengan entry pun. Tapi lagu ni dok bermain kat kepala terus taip buat tajuk.. Harharharunn salim bachik!!!

Nampak tak kengkawan gambar kat atas.. Tu sumer sampul2 untuk diposkan kepada pemenang GA.. Kepada pemenang.. Nantikan hadiah korang yer...

8 comments:

eima said...

wahhh mesti tak sabo they all kan

~sUsUMaSaM~ said...

yeaahhh...mmg xcited!!!tq cik puan bunga!!

eB ezrin said...

>_<
eB dok kat taman bukit naga la... rmh stingkat kat depan gardenia tuh....
;p

nurkass said...

ok gak tu bunga..jumpa kat 24 ke 18ke..tak kisah...yeay!!leh jumpa si tochek..haha

LiErOSe~QiEmi said...

eima: hihii harap2 diorang tak sabo la

LiErOSe~QiEmi said...

susu masam: dah pos tadi.. harap2 sampai dgn selamat la erk!

LiErOSe~QiEmi said...

eB: okla.. esok bunga datang hantar boleh kan?? ape2 bunga call dulu yer

LiErOSe~QiEmi said...

nurkass: hahahaah.. ok kalau kita tak cam sesama kita, kass cam kan la kimi erk.. Owh tp dia dah potong rambut laaa