Jom klik

kENgkaWAn

Friday, February 11, 2011

Rasa ape?

Semalam... tengah aku leka2 dok menaip kat pc ni tetiba ada pegawai unit aku datang. Lepak tepi meja aku tengok paper metro. So sembang la lebih kurang..

"Bunga, awak tau tak.. Tadi saya letak jari saya kat bibir.. tiba2 rasa masin"

"Masin?? Nape??"

"Tula, tengok2 ada taik idung terlekat kat jari saya"

"Eeiiii pengotoorrrrr, gelinyeeeee!!!!" aku potong cakap dia.

"Tula.. masalahnye, saya tak tau camne boleh lekat kat jari saya, sebab saya takde korek idung pun hari ni"

"OMG!!!! Yakksss!!!! Dah tuuuu sape punyeee????"

"Ntah, mungkin masa saya pegang2 meja, kerusi ke terlekat yang orang punye"

Terus aku geli geleman lepas tu.. Weiiii kalau sindiri punye taik idung, dimaafkan lagi laa even tetap geli, tapiiii orang len.. memang tak dapat terima. Kalau aku dah muntah ijooo kot!!!!

Cian kat Mr. tuttttt sebab jadik mangsa. Eh, baru aku tau, taik idung tu masin ek rase dia?? ahahaahahaha.. Euwwwwwww!!!

22 comments:

eLYies said...

uweeeeeeeekkkkkkkk....siannya..tahi sape la tu kan?? huwaaa..tak rela kalo akak yg kena!!!

...mommy jue... said...

Jaga2, budak2 kecik nie suka korek hidung pastu masuk dlam mulut. hahaha.. awasi anak anda agar tidak 'keracunan sisa toksid'

Nasriq said...

lho...bukan selalu ke ko tertelan taik hidung... tu yang sengal semacam jea...

mrs_zura said...

eeeiiii gelinya...

nurkass said...

uweeekkkk..
uihhhh bunge..pepagi wat n3 geli..
kembang tekak baca n3 ni wehhh..ya allah..sapelah pengotor bangat tu..hishhhh..

eima said...

eeeuuuwww.......
gile....

~sUsUMaSaM~ said...

salam..awk,dpt x???hehehhe

ejaMaria said...

melampau!!!
ade ke pegi celet kat meja... tak pasal-pasal je org lain terpegang...
oh... moral nya.. jgn pegang meja org lain... ;p

Eda said...

iyekssss!!...

Fida Ghazi said...

rasa dia lemak masin laaaa...

ai kecik dulu makan taik idong..

abis tu??? elehhhhhhhhh...

LiErOSe~QiEmi said...

elyies: sebbaik yang kena tu engineer lelaki kak.. hahahaa.. klu pempuan mau muntah ijo gak

LiErOSe~QiEmi said...

mommy jue: anak aku korek gak idong, tapi sebbaik dia tak makan, dia main kesat2 huuhu

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: yang sengal tu ko.. eh.. nape komen macam terase2 je ni?? hahaahah

LiErOSe~QiEmi said...

mrs_zura: kembang tekak bunga ni zura hihhihi

LiErOSe~QiEmi said...

nurkass: tu la pasal.. gile kotor tu.. calit la kat tisu.. pastu buang dalam tong sampah.. takde la sape2 kena kejutan cenggitu

LiErOSe~QiEmi said...

eima: weiii kate ko bz... dan lagi ko online ek hihihi

LiErOSe~QiEmi said...

susumasam: dapat dah..hiihhi.. tapi tak publish la kat sini.. hihihi tq

LiErOSe~QiEmi said...

eja maria: haah la.. jgn pegang meja orang len.. ntah2 ape2 lagi ntah diorang pegang pastu tak basuh kan.. euwwwwww

LiErOSe~QiEmi said...

eda: hahaahaha...golii..goliii

LiErOSe~QiEmi said...

fida: wiu2.. pengakuan berani mati.. dasat penangan taik idung tu kat mung ek kak.. sampai sekarang igt lagi dia nyer rase ek.. iekkekekek

manisah said...

yukkss!! entry awk buat akak tutup hidung!! niat singgah nk klik hb.. baca lak entry taik hidung.. terus follow awak.. hahaha

LiErOSe~QiEmi said...

manisah: hihihihi.. thanks follow kak.. saya pun dah follow & klik hb akak ;)