Jom klik

kENgkaWAn

Friday, February 25, 2011

Reaksi Qimie bila tau nak dapat adik hahaha..

Mie sayang... Nanti mie akan jadi abang tau..
Mie, tak boleh manje2, tak boleh mengamuk2.. kena jadi abang yang baik untuk adik nanti ye..
Nanti kalau adik berak Mie, tolong basuhkan, boleh?? Hahaahaha....
*** Lepas mama berlalu pergi***

Haih!! Macamane laaaa nasib Qimie lepas ni.. Mama mesti tak leh manjakan qimie macam dulu... Sobb.. sob...
***Merenung masa hadapan***

8 comments:

MRS. K said...

takpe, qimie kan abang! huhuh...

nurkass said...

sampai hati ko buat si buchuk tu camtu bunga...genang2 air mata dia..kesiannye lah..

esok free ke bunga, dlm tghri leh..ptg nak blk kg..hehe

Nasriq said...

lho... lepak la... tak jantan la nangis ni qimie...

nanti dah ada adik, boleh la nak buli...

ejaMaria said...

hihihi
akak pernah lalu keadaan ni...
masalahnya masa anak ke-2 nak pegi 3 pun mcm ni... rasa sedih + sian je bila kita dah kurang nak bagi tumpuan kat dia...

Cik Lyn said...

wow...mk ude bakal dapat ank buah baru....eheehehe..klu dpt geng utk qis pon bagus jgk...ehehehe....

P/s:da tag akk utk join bloglist contest PCB.........lalalala~

LiErOSe~QiEmi said...

mrs.k: hahahahh... abang yg manje terlebeh

nurkass: hahahaha.. kenyataan dah kass, mmg nak kena matured sbb dia dh nak jadi abang hihkik...

sori kas, sabtu tu hubby wat servis kete so tak leh kuar mane la, patah kaki aa takde kete huuhuh

nasriq: oooo ajar anak aku buli adik ek.. memang nak kena tumbuk pakcik nasriq ni

ejaMaria: alaa yeke kak.. tu la.. sekarang dalam proses nak suh dia manje2 dgn papa dia, tapi tak nak jugek.. dgn mama gak melekat 24 jam kalau boleh

ciklynn: dah tu tak gheti2, sila doa banyak2.. nak gegurl gak klu bleh.. syok dpt sepasang hihi.. tp klu lelaki, tak kisah gak, rezeki Allah nak kasik kan

Myra Jay said...

Heheee, mesti Qimie fikir pasni kena rebut ngan adik la nak dok dekat mama dia :)

LiErOSe~QiEmi said...

Myra: hahahaah.. sebenarnye dia tengok kat luar, tengok orang main basikal, nak kuar mama tak kasik hihihi