Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, March 22, 2011

Cite pagi petang baru publish

Pagi yang tak berapa nak pagi dah semua.. Sehat ker?? Ker ada lagi yang berselubung dengan selimut sebab sejuk. Yela, pagi2 hujan dah turun dengan lebat kat kawasan lembah Klang ni kan..

Just nak cite pasal semalam.. Aku EL, sebab Ahad malam tu aku rase senak semacam kat perut aku.. Rase krem sampai tak leh nak berdiri. Semayang Isyak pun kena duduk.. Pagi seninnye pulak hubby cakap nak pergi klinik, sebab dia dah tak tahan sangat dah sakit perut & demam.

Ahad tu ada majlis ramah mesra kat taman aku tu. So ada buat makan2 la.. Katanya mungkin sebab sambal nasi lemak.. Tapi sambal dia sedap woh, terbaikkk!!! Tapi sebbaik aku makan, perut aku ok. Syukurrr kalau aku pun asik kuar masuk tandas cam hubby.. uisshhh memang boleh mudaratkan aku laa jawabnye.

So, oleh kerna malas nak drive, bersesak2 kete dengan pekerja2 budiman yang rajin cam aku gak kuar pagi2 bute aku pun amik keputusan tak gi keje jugak. Kebetulan badan aku pun sakit2 sebab dok ketuk2 badan hubby.. Haaa yang pasal sakit badan sampai demam urat tu memang penyakit yang hubby cari sendiri.

Korang bayangkan sabtu tu dia boleh main futsal dari kol 9 - 11 pagi, then sambung petang tu main takraw dari kol 6 sampai 7.30 petang, malam tu plak kol 9.00 sampai kol 11 malam. Owh, malam sebelum tu dia main karom dari kol 12 malam sampai 3 pagi. Tak boleh tido alasan dia. Haaa korang bayangkan camne laa tak demam, urat2 sumer terkejut.. Tibe2 kena kerja lebih dari biasa. Tiap2 hari kena perli dek bini dia ni sampai dia lali aahahahha..

Ok sambung cite, pagi tu pergi klinik hajat nak scan baby skali. Sebab aku takot gak sakit2 malam tu sebab ape kan.. Bila scan, alhamdulillah, baby aktif, jantung ok.. Sumer ok.. Takat yang dia leh tengok la. Masa doktor scan tu kemain dia tendang2.. amboiiii..

Owh, masa sampai kat klinik tu aku tengok ada polis dok tengok2 depan kedai ape ek pengurut wang ek? Ke ape ntah. Hubby cakap mesti kes orang pecah kedai. Sekali betul, ada akak tu cite punye la kuat sampai aku terdengar. Rupenye yang kena rompak bukan kedai pengurup wang tu, tapi kedai emas sebelah tu.

Yang bestnye dia pecah melalui dinding kedai pengurup wang.. Dasyaaaaattt!!

Oklah weh, tetiba banyak keje.. ni, aku cite ni aku taip dari pagi petang baru leh publish.. Asyik ada gangguan.. So abaikan selamat pagi kat atas tu yer.. Sekian dari orang yang malas nak taip dah.. Hikhikk..

3 comments:

zura_habib said...

bunga: jelesnya org scan2 baby..tp x mampu lagi nak ada anak lain...jaga baby tau...sy doakan yg terbaik utk bunga n keluarga...

*bila nk submit GA sy nie...8 hari je lagi...

nurkass said...

patutla tak bersiaran..ingatkan kenapa..
qiemi sihat ke bunga..yelah..hujan lebat pg tadi..ni pun mendung jek..

eima said...

wahh dah tendang² dah... nk ajak jugak la panjang pi scan ...