Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, March 1, 2011

Nanges2...

Hahahahah.. pecah rekod dah ari ni.. Main dart tadi.. Kalah dengan teruk.. 3-0. Gile sadis kan..

Aku dikatanya kategori A. Sedangkan aku memang tak pandai main, cuma orang pernah tengok aku main. Tapi ada jugak kawan aku yang selalu main tak dikategorikan A.

Takpela, takde rezeki kan.. Cuma stress la sikit, sebab kalah dengan musuh tradisi.. Maunye aku kena bakar sampai sebulan. Arrrggghhhh!!! Tak dapat terima hakikat kalah sebab kalah pada musuh. Kalau pada orang lain tak kisah!!!

Takpela, esok nak gi A'Famosa, ubati luka dihati. Ahahahaha.... Kalah dart pun nak emo.

13 comments:

Nasriq said...

kalah...muhahaha...

kalah....hahahahahahauauauahauhaushuashauhhahah....







erkkk...turn aku bila ek...

Nasriq said...

kalah...muhahaha...

kalah....hahahahahahauauauahauhaushuashauhhahah....







erkkk...turn aku bila ek...

zura_habib said...

bunga yg cantik manis...jgn lupe cenderahti FM A Famosa utk kwn u nie ye hehe...

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: cisss kutuk2 hang tak tau hang pun sama cam aku.. dua2 patutnye kategori B tapi korang sape yg kena kategori A?? haahahahah.. mangsa keadaan betulla..

pepun.. i wish u best of luck!! hahaaha..

LiErOSe~QiEmi said...

zura: hahaahah.. dah addict dgn fm dah pulak kawan aku ni hihhihi

zura_habib said...

hehe...hbs org sy pesan suh beli..tp jgn beli kalau rasa terpaksa tau..eh ada ke bunga ckp nk beli hahaha

nurkass said...

alah bunge..tak beerti kalah selamanya..kan..kan..hehe

owh..pasal perjumpaan kita tu,nak wat camne..pos pun takpelah..ti kalau ada masa kita jumpa ek..

p/s..hati2 kat melaka nanti..jgn melompat2 pulak..hehe

eima said...

ko minat betui ngan xtvt jab ek...huhuhu aku mls ...

Mawar Merah said...

1st time dgr org kalah men dart nanges2. dah2.jgn nanges2 lg. lap air idung tu..

hyazz said...

alololoooo... cian bunga... jangan sedey sedey yer... meh kite lawan 2 ...sure bunga menang....huwaaaaa

Eda said...

meh2 sini blajo ngan eda..

penah main utk wakil asrama masa skolah dulu..first time main terus dapat tempat kedua...hoyeayyy...haha

Amy Syaquena said...

amboi kalah2 pun siap boleh nak gi jalan lak ha...

mamaaedrean said...

wahhh
dasat...cayalah :)