Jom klik

kENgkaWAn

Friday, March 25, 2011

Salam pagi Jum'at

Selamat pagi... Ni tengah menunggu makan free ni.. Dengar cite ada pulut kuning.. Aku yang buat permintaan dengan kakak yang nak belanja tu.. Tak sangka dia buat hikhik.. pebereettt!!! Makan lak dengan rendang ayam or daging.. huiii teros rase syurga dunia.. Yela, syurga akhirat mana nak tau cane kan.. Ntah dapat masuk ker tak dengan dose yang melambak ni.. Adehh insap lak rase di pagi Jum'at ini..

Eh, korang dah sarapan?? Weiii, apsal erkkk aku tengok kalau hari jumaat je mesti kurang kete atas jalan.. Ari kamis je penuhh.. Tapi petang jumaat ya Rabbi jem, penuh kete.. Bila masa depa ni kuar rumah time pagi tu??? Subuh2 or dah dekat dinihari??? Eh dinihari tu ape ek?? HAhahaah...

Ermnnn... tak kisah laa yang penting aku sebbaik sebab gi keje naik moto ari jumaat, tak sanggup tempuh jem tetiap petang tuh!!

Eh, oklah, nak gi tolong mana yang patut.. leh curi2 makan dulu hahahaha...

5 comments:

nurkass said...

patutlah pagi lagi dah bersiaran..haha

uihhh..bestnyer pulut kuning..nak sikit..

LiErOSe~QiEmi said...

hahaahah... tadi sampai awal..

alamak, pulut dah abis la kass.. lambat bagitau 5 minit je hahaahah

d_tieah said...

Perghhh.. Sape tak suka makan free kan? Huhuhu..

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

ieda said...

uish pulut kuning sedap tu dik :)

bunga said...

haa..sapa nak belanja bunga..haha..bunga suka makan free..