Jom klik

kENgkaWAn

Monday, April 11, 2011

Ape tah pempuan tu, meroyan ke ape ntah!!!

Salam pagi yang kelam kabut dari aku.. hihihih..

Ni nak tanya, ada sesape tak lalu kat pantai dalam tadi, depan Angkasapuri. Ada tak dengar pempuan dok tekan2 minyak, tapi kete tak gerak2 naik bukit. Gile ape ntah pempuan tu.. Dok vrommm vrommm tapi aneh, kete tak jalan2..

Hahhahaahahahaha.. gelakkan diaaaaa!!!!

Ngok!!! DAH KO TAK MASUK GEAR, CANE KETE NAK GERAK WAHAI BUNGA WOIIII!!!! pastu dok cemas2, nape kete tak gerak2, adeiiii!!! Cane leh dapat lesen ntah!!

Sekian, kutukan untuk diri sendiri di pagi Isnin yang kelam kabut, sebab laki kena outstation minggu ni.. sobb.soobb..

Gelak laaaa korang.. Aku gak yang termalu2 hikhik.... Ngekk!!!!

13 comments:

NM02 said...

aduhai... nak gelak ke tak ni...

ejaMaria said...

hahahahaaa...

tolong gelakkan... ;p
nko amik lesen terbang yek ?

Nasriq said...

ooowwh... memang bengong betul perempuan itu...

zura_habib said...

eh mana ada gelak..senyum ajer;p

eima said...

pesal la ko jd gitu ... hahahaha

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheh...lawak betul la bunga ni...tahu la hari isnin..kelam kabut nye dia..huhu

nurkass said...

hahahahaha..
wakakakaka..
adehhhhhh...bunga..bunga..
buat lawak pagi betul..
adehh..sakit perut kass..lawak gler..ingatkan sape la perempuan tu..rupenye tutttttt..hahaha

.:mama dhia:. said...

hahaha..ingat kutuk sape..rupenyer diri sendiri...hehehehe...

Fida Ghazi said...

takpe nyah..takpe.. ada sorang lagi pompuan macam itu jugak..itu hari jem kat Coket.. tetiba tekan minyak.. mengaummmmmm!!! malooo taooo..dah la mmg tengah jem gile! siapakah perempuan itu.. hihik... ai laaaaaaaaaa!

...mommy jue... said...

pembawakan budak.. cenggitu lahhh...
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahaha

LiErOSe~QiEmi said...

NM02: takpe.. gelak je sbb tuan punye badan pun nk gelak sama bile igt

ejaMaria: hahahaah... lesen terbang tak berapa nak terbang la kak hihihi

Nasriq: amboiii pantang dapat peluang, terus ngutuk!!! huh!!!!

Zura: ihhihi.. yer zura, nampak sampai ke pipi dah senyuman tu ;)

eima: tak cukup tido kot, tu yg lupe je tu..huhuhuhu...

LiErOSe~QiEmi said...

hawa:
hahahah... isnin yang tak normal ahahhaha

nurkass:
hahaaha.. mana berani nak kutuk pempuan lain kass.. sbb sndiri pun tak betul hihihih

mama dhia:
hihihi... kutuk diri sendiri je berani, nak kutuk orang len tak berani hiihhi

fida:
kak, klu mu yang terer pun leh nget, apa lagi ai yang picisan.. eh, tetibe!

jue:
cian baby, mak yang cuai anak jugak yang disalahkan ihihihi..

Mama Gee said...

tumpang senyum je...
tak gelak tau...
senyumm je