Jom klik

kENgkaWAn

Monday, May 16, 2011

Perah santan sekali sekala

Hai semua, sehat???? Aku tak sihat la... batuk, selsema & mengantuk ya amat... Kesan jerebu barangkali... Pagi tadi kawasan rumah aku memang teruk jerebunye weh.. macam kawasan yang penuh dengan asap rumah terbakar..

Jumaat lepas atas moto, hubby cakap;

Abang dengar cite, ada lelaki bangsa india simbah asid kat perempuan cantik.

Dia simbah kat perempuan cantik je ke bang??

Haah, tak tau ape motif dia, ida hati2 tau...

Alaa.. dia simbah kat perempuan cantik je kan.. Ermnn sebbaik...

Kenapa???

Sebbaik la, sebab isteri abang ni tak cantik, so tak kena la...

Eh, ape lak tak cantik, sebab cantik la abang suh hati2 ni...

Wahhhhhhhhhhhh~~~~ berbunga2 terus ati den hahahahaha...

Ok tu je nak share.. Emang dasar kan?? Hahaahhah... Dah membulat dengan jayanye sekarang pun hubby still cakap cantik.. harus la diseronok, dua ronok beronok2 kan hahaahahh...

Ok, nak gi tapau makanan.. lapo sudah..

17 comments:

zura_habib said...

huhu bestnya cik abg ckp cantik...hubby sy last skali ckp masa ktorg dating 5 thn yg lepas huwaaaaa....daku sentap!!!

Nasriq said...

amboi... beronok ronok lak yea... tak tau laki tu ada isi tu, pas ni dapat la payung emas... hoho...

hyazz said...

hahaha......janji cantek di mata dia...ok la tu...

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah...akak ni dah lama nama kak bunga, lepas tu dalam hati berbunga2 pula..hehe..tapi memang bhaya kan kak..macam salah pula kita jadi perempuan cantik

LiErOSe~QiEmi said...

zura: huhuhu... dia tak cakap, tapi dihati dia tetap zura yang tepaling cantik...

tak pun, jadik la cam bunga, bila bersolek cantik2 tanya dia, cantik tak??? dengan senyum lebo mesti dia cakap cantik tau.. hihihi

LiErOSe~QiEmi said...

nasriq: aku cakap kat dia, nak ada bini laen pun tunggu aku mati dulu.. pastu nak cari mak tiri kat anak2 aku pun cari yg btl2 leh jg anak2 aku tu.. jangan sampai kena dera..

hahahaha... cakap cenggitu terus dia sebak.. ko tengok, pandai tak aku pusing ayat bagi dia takkan terfikir nak kawin dua tiga apalagi 4

LiErOSe~QiEmi said...

hyazz: setuju... yg penting kita cantik di mata dia... di mata orang lain, lantak la kan ahahahahah

LiErOSe~QiEmi said...

hawa: haaaa... hati2 tau awe.. awok tu anak dara, comel lak tu... polis tak dapat tangkap lagi kan orang tu..

Amy Syaquena said...

hambaoi2 kemah keming kena puji ye hehehe..

nurkass said...

uihhh..
kembang la hasben ckp cantik..hehe
takutlah tgk berita makin menjadi2 simbah asid ni..moga kita senantiasa dilindungi olehnya..amin..

Nana said...

hehe takut gak tau
kita ni semalam asben bawa kete buka tingkap
kita ckp jgn la buka tgkp
bahya org simbah asid
dia ckp awak ni minta sgt org tu datang
mslhnye kita berhati2 & berwaspada

eima said...

ko mmg cantek + comey pun bunga...
hati2 tau... kl sgt bahye skrg nih

deelira@deeliraz said...

rindu sama budak cantik ini...

deelira@deeliraz said...

rindu sama budak cantik ini...

LiErOSe~QiEmi said...

amy:
kemah keming tu kembang kuncup ek amy??? hahaahaha... tak leh nak kembangkan sgt.. sebb nnt badan yg sedia kembang ni tambah kembang.. bahaya... hihihi

nurkass:
tu la pasal.. bahaya kan.. kass tu.. lagilah.. anak dara lagi.. kena jaga kang, jatuh harga hantaran lak hiihihi

LiErOSe~QiEmi said...

nana:
btl gak kan.. klu bawa kete buka tingkap pun bahaya gak.. kan tetiba moto datang dari tepi terus zasss curah.. eeee mentakotkan tu....

eima:
hikhik.. alamak.. dah kembang dah ni kena puji dek ekau manje.. hahaahah...

weh, bukan kat kl je.. kat mana2 tempat pun aku rase bahaya sekarang kan.. even dok dalam rumah pun aku tak rase leh selamat dari bahaya

deelira:
oit oit.. post sampai 2 kali ni.. ni kira btl2 puji ai cantik ker perli ni.. hahahaaha...

aku rindu ko gak.. ari tu balik kontan tak sempat nak jumpa kan...

MRS. K said...

secantik nama nya.. bunga.. hehe