Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 1, 2011

Qimie in de house.. ops!!! Office

Hai sumer, lama tak bersiaran.. Semalam EL, hujan turun lebat sangat kat Shah Alam, Qimie lak cam tak sehat sebab bangun2 mintak susu, terus muntah.. Ermnn memang penyebab betul la mama dia tak keje semalam.. Ingat nak amik cuti Jumaat, nak kemas rumah sebab famili dari Pahang nak datang Sabtu ni.. Tapi alang2 cuti semalam, settle sumer la..

Petang semalam tetiba dapat sms dari pengasuh Qimie, cakap mungkin tak dapat jaga Qimie esok sebab diorang 1 kuarge demam.. Owh, ok.. nampaknye terpaksa la bawak Qimie datang ofis..

Pagi2 dah bangun, semangat betul dia, tak tido pun dalam kete.. Punye semangat nak datang ofis mama.. Payahnye sekarang dia dah tak takot dengan orang.. So, penat aku kejar dia ke sana sini sebab menyorok.. Last2 ramai orang dah datang ofis, diorang lak melayan dia.. Ermn.. boleh la buat keje jap..

Sekarang???.. Sekarang dia tengah ni..
Lena kan.. Tido atas kusyen pegawai ofis aku yang cuti ari ni.. Aku cilok jap pinjam untuk hari ni ehehheeh...

Ok la, nak isi borang kuar kuarters ni.. Nak claim.. Mana tau kan rezeki, dapat la... Takot gak jadi cam ofis Manje.. dah tak dapat kata dia.. Ermnn doa jela kan.. Tawakal cam gak jawapan dari JPA pasal pertukaran aku.. Dia suh je tunggu surat pertengahan bulan 6 ni.. Dapat, dapat la.. tak dapat.. tak dapat nak tolong katanya.. Adeiii... Paswahhhh dah akakkk ni.. Sob..sob..

10 comments:

deelira@deeliraz said...

sejuk cik qimie tido kat opis tuuuu.. ekon kuat kan.. :) cayang dak qimie..

mama nya letak la gambo terkini lagi gebu :P

eima said...

hopefully dpt claim ek...

Fahim payah lagi ngan org...
die tak takan tego klu org yg tak penah tgk..muka masam ..ok la tu qimie dr tgk menangis dah siap bleh lari ..kire nye perubahan besar la tu

LiErOSe~QiEmi said...

deelira: muahahaahaha.. gambar omak adalah dilarang keras.. sebabnyee.... dah menggebu semacam dah ni hikhik...

LiErOSe~QiEmi said...

eima: tu la sejak pindah rumah ni, dah selalu jmpa orang kan.. so dia mmg dah tak takut dah dgn orang.. ni dia siap leh ikot orang tu gi sana sini lagi.. geleng kepala aku dibuatnye..

eLYies said...

aqila ngan aqil selalu ikut hari sabtu...

hyazz said...

insyaallah dapat la tu... buat cepat2 tau...kalau lambat2 susah nanti nak claim...

alaloooo....sian Qimie...

Eda said...

alahai, baiknya dia tdo x kaco mama dia buat keje yea..=)

nurkass said...

alahai siannye dia..dah penat main tido plak..sib baik tak kacau org buat keje..

LiErOSe~QiEmi said...

elyies:
sabtu gomen tak keje dah hihihi

hyazz:
nak buat cepat.. tapi 2,3 hari ni macam2 jadik.. tak leh nak buat cepat gak la...

eda:
tak sempat nak kacau.. ada je tukang ajak mainnye.. hihihi

nurkass:
memang dia tak kacau omaknye.. tapi dia kacau orang lain la haahahaha... ajak main bola la, tengok kolam ikan la adeiii

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu dia tido elok tak pe kak..boleh buat kerja :)