Jom klik

kENgkaWAn

Friday, July 1, 2011

Jamuan kesyukuran..

Salam Jumaat semua... Korang ape kabo ari ni.. Aku... aku.. ermnn tengah menyeka airmata hahaahah... dari rumah dah nekad takmo nanges2 hari ni.. tapi baru sorang 'ayahanda' aku ucap selamat di tempat baru sebab petang ni dia takde dah & datang hari ni semata aku buat majlis, aku dah kelu, takleh nak cakap ape dah.. Airmata je kuar haahahahaha... ape ntah!!!

Ok, berbalik pada cite.. Syukur ari ni berlangsung gak majlis makan2 ringkas yang aku cakap nak buat.. Ermn tu antara makanan yang ada, malas nak amik gambar makan-makan tu amik gambar gedik kami je boleh kan? ahahahaha..


model tak berbayar cerun (will miss u all deep2!!)



Tu ada roti jala kuah kari penuh awah & serawa doyan (sponser by ayahanda yang aku cakap kat atas tadi) Karipap kentang+isi ayam dan kuih bakar.. aku order kat kawan pada kawan aku...


sekali lagi model tak berbayar pose!!! hikhik..

Ada pisang aku beli kat pasar tani semalam, pastu dadih yang aku gigih buat malam tadi & bawak dari Shah Alam ke KL naik moto je hahaha.. Pastu nasi lemak.. owh, gambar takde sebab masa ni nasi lemak still on the way, jammed katanya uhuuhuh... So majlis patut kol 8.30 pagi terpaksa buat kol 9 pagi.. Sori yer kengkawan.. cian perut korang kelaparan tunggu makanan sampai huhuhu...


Air lupe nak amik, buat sendiri je.. eh bukan aku buat, mintak CC cun kat Cerun buat.. Nescafe & teh o.. Haaa teh o aku buat la huhuuh...


Ermnn.. tu jela takat ni.. Tak tau la tempat baru ada ker tak internet.. kalau takde gak dah request dengan hubby nak pakai berukbeng huhuhhu... Jadik katak bawak tempurung kalau aku tak bertenet.. kang tak leh nak jalan2 kat blog korang kan...
Ok, doakan aku ditempat baru yer korang.. dan doakan aku petang ni tak banjir kat Cerun ni hahaahah... tak nak la sedih2 dihari terakhir, boleh???? Boleh ker ko nyahhh!!! Kata bunga kepada bunga hahahaaha

8 comments:

MRS. K said...

selamat di tempat baru cik nge...

banyak bertukar, luas pemandangan, banyak dapat kawan.. muahaha

eima said...

selamat dok tempat br + pengalaman br bunga....

ejaMaria said...

mesti la ada internet gak... bukan duduk hulu pun... shah alam je... ;p

Eda said...

dapnye roti jala..huhu...feveret tuh..ada lagi?..hehe

suha said...

sedih kan?

semoga sume ok di tempat baru (^_^)

nurkass said...

alahai..sedih nak berpisahkan..hehe
ape pun kass doakan semoga bunga lebih happy kat tpt baru ye..

Nasriq said...

nasib baik aku tak ada... kalau tak boleh tengok drama hari ni...

Farrah said...

Time kasih untuk makanan sume tu kak bunga. Moga berjaya di tempat baru :)