Jom klik

kENgkaWAn

Friday, September 9, 2011

CELCOM dan HANDPHONE..

Nak tergelak kecian.. tapi tergelak la juga..

Kol 2.45 tadi hubby tiba2 chat kat FB.. katanya nak kena pergi celcom buat simkad baru.. sebabnye... HP dia masuk toilet.. Jenis yang saluran terus plak tu, takde can dah ko nak selamatkan.. Register pulak atas nama aku, hubby supplementary je.. Maka aku la kena buat report.. Sebbaik esok celcom buka katanya...

Ralat.. sebab tu hadiah hantaran tunang... Tapi, lagi ralat... nanti dia dapat la alasan nak beli hp baru.. huh!!! Sangat tidak adilllllll!!!!!!!!

Bang, HP baru untuk ai jugak boles?????

3 comments:

eima said...

mesti toilet cangkung kan.... hehe tak pe tak dak hayat hp tu ngan korg dah

Fida Ghazi said...

jadi moralnya..hempon mu yg skarang sila buat2 temasuk dalam bowl jamban juga...

LiErOSe~QiEmi said...

eima:
harus la.. laki aku bukan suka toilet duduk...

fida:
adoi kakak.. saye sgt syg sama itu hp.. talak sanggup maaa