Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, December 27, 2011

Baby meragam skit

Nak kena balik jap lagi.. tunggu masa je ni.. kol 12.30 blah terus... cian kat biras, tak jadik keje la dia sbb haiqal tak mo tido.. ermnnn nak tak nak harus kuar gak ni.. mmg la bos takde tp court pun kuar gak ni, takde sape kat ofis.. kena gak tunggu kol 12.30 baru leh kuar ni..

Ermnnn.. kata biras dah 4 botol eh ker 3 botol ek.. susu dia minum asik merengek je.. bertukar tangan kot tu yang dia len macam skit.. Yela 3 bulan dengan mama dia je takde orang len.. Aduiiii susah ati aku bila fikir...

Nak balik sekarang je rase, boleh ker tak erk.. balik je la kan huhuhhu...

No comments: