Jom klik

kENgkaWAn

Sunday, December 18, 2011

Kemunculan semula..

Eceh, tajuk tak menahan kan... Ekekeek... Rindunyeeee pada blog, pada kengkawan blog, pada alam maya pada err apa lagi erk...

3 bulan woh aku amik cuti bersalin.. rehat cukup?? Erk, aku tak rase la cukup sangat sebab kena melayan kerenah si abang yang suka sangat buli adik dia... tunggu la adik beso skit abiss la abang..

Weh, banyak sangat story nak citer tp tak tau nak start dari yang mana ahahaha.. boleh?? Aku ada kat kampung hubby sebenarnya sekarang ni, so pinjam lappy adik ipo la lepas rindu pada blog... patutnya balik petang tadi tapi sebab aku rase tak berapa nak sihat, aku suh hubby EL je esok, boleh?? Ekekek... yela salah dia la.. Boleh lak tibe2 ajak kami balik kampung dia kul 9 malam tadi... Aku memang la membantah sebab jalan nak balik kampung hubby sedikit seram or boleh kata keras la.. hubby sendiri pun penah kena sampai demam 3 hari ekeek... Tapi dia pujuk katanya kuar ikut Sungkai bukan Slim, ermmm dah tau dah dia tu ngidam nak makan doyan mertua so ikutkan jela.. Ermm sebbaik baby & Qimie bagi kejesama yang baik masa dalam kete, takde la aku risau sangat.

So, kalau dah kat kampung hubby memang kenduri durian, rambutan, langsat la jawabnya.. Tu manggis ada gak, tapi mertua cakap next week baru masak.. meleleh air liur aku tengok hikhik.. Gambo??? Alaaa takmo la letak, takut ada lak yang terliur tengok kang ekeek...

Eh, ok la nak tengok mertua buat karipap.. nak belajar.. Yer.. tengok jer bukan tolong ahahahaah.. dasar menantu hantu kan.. Dah la request mertua masak inti lebih sebab aku nak bawak balik rumah, nak buat kat rumah lak kuih2 eeekekkeek.. Mertua aku baik lagi sporting, mana nak cari ekekeek...

Ok,aku janji balik keje nanti aku update.. Owh, aku masuk keje 27 Dec... sempat lagi la kan nak sign pasal SBPA kan.. ape ntah, aku baru nak google pasal tu jap2 lagi hikhik... Adios kengkawan da nak magrib daa...

5 comments:

Tukang Karut said...

aduyai... kenapa tak cuti setahun je...

eima said...

bila naik kerja ni ...aku tahun depan .....

LidaRahim said...

fuh kejap jer rasanya 3 bln sudah... eh qimie dpt adik ape ye?? nanti tepek gambo ye

Eda Latiff said...

waaahhh...welcome back bunga!..:)

LiErOSe~QiEmi said...

tk:

jeles la tuh lelaki xleh cuti cam pempuan haha

eima:
aku masuk 27 dec ni.. xsampai 10 ari pun lg

lida:
kann jap je.. qimie dpt adik laki huhu.. da cube upload gambo tp xleh guna la kak.. xpsndai up guna hp..tgu msk keje nnt la ye

eda:
ngeee.. mekacehhh