Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, January 3, 2012

Alkisahnye....

Seronok gak beranak ni... Tau kenapa??

Dulu masa bersalinkan Qimie... hubby bagi hadiah rantai.. hihhhi...

Pastu bersalinkan Eqal.. hubby bagi ni lak..
Hikhik tapi katanya hadiah tu 2 dalam 1.. bagi zuriat & kebahagian pada dia & sempena birthday aku bulan 12 tahun lepas. Ngeh2

Tapi....... tepon aku tu.... tak macam hak aku pun... sebab budak niaasik laaa "mama, qimi nak main angry bird, mam qimi nak main bowling, mama qimi nak main moto..." arrggghhhhh!!!!

Papa, u beli hp ni untuk i ke anak u ni??? Huhuh...

ops lupe.. Tq papa.. sayang u deep2.. hikhik... tahun depan nak.... errrrr...!!! Hahaahah....blom terfikir tunggu erk!!!

4 comments:

eima said...

GALAXY s PLUS KE S II ??

sama la ngan fahim .... bab gadget ni mmg die terer....psp die la ..lappy die ...semua die punya.... mak pak nganga je ...

deelira@deeliraz said...

wah..thn dpn beranak lg la wei..

samsung apa ni? x mention pon..

LiErOSe~QiEmi said...

eima:
tak la weh, ace je... aku guna tepon tuk call dgn sms je.. dok guna pakai hp canggih2 nih.. klu bkn sbb hp nokia N73 aku tu rosak takde maknenye nak kenen2 azli mintak hp ahahah...

LiErOSe~QiEmi said...

deelira:
hagak2 la weh nak beranak lagi.. terbukak balik jahiatn aku tu.. dah la rase lagi ngilu2 ni hihihih...

ala weh, galaxy ace jela.. tak dan nak taip jenis semalam sebab nak cepat balik