Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, January 31, 2012

Lirik Lagu Obsesiku by Aqasha (OST Gemersik Kalbu)

Suke.. suka..suka sangat lagu ni... Kalau tengok gemersik kalbu pun sebab lagu yang Aqasha nyanyi ni, cita tak layan sangat... Cara Aqasha nyanyi lagu tu sangat mencairkan hati aku ekekekek... Tapi tak sangka lak lagu dengan lirik ni ciptaan sepenuhnya dari Aqasha erk.. pandai la dia...

Aqasha- Obsesiku (OST Gemersik Kalbu)


Matamu.. bibirmu...
Pipimu dan juga senyummu
Membuat aku lebur
Hanyut di dalam ghairah
Kernamu...

Tubuhmu.. harummu...
Hatimu oh semua aku mahu

Inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Dan membisikkan
Aku cinta kamu
Hadiahkan asmara disetiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu
Ku gila kamu

Auramu..
Memujuk rayu hatiku
Sering bergoncang jiwa ini
Siang malam ku gundah
Tiada melihat wajahmu
Ku rindu...

Tubuhmu.. Harummu..
Hatimu oh semua aku mahu

Inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
Luahkan perasaanku
Dan membisikkan aku cinta kamu
Hadiahkan asmara disetiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu

Inginku gigit-gigit cuping telinga kecilmu
Luahan perasaanku
Dan membisikkan aku cinta kamu
Hadiahkan asmara disetiap pagi harimu
Dengan harapan agar kau tahu
Semoga kau tahu
Ku gila kamu...
Ku gila kamu...
Ku gila kamu...

Kau obsesiku...

Klu hubby petik gitar pastu nyanyi lagi camni kat aku mesti aku meroyan kejap hahaahah.. suka wehhhh!!!! Romantik wooooo

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Masa mula2 drama ni kuar..k.atie tgk.Pastu jarang2 tgk..last sekali dah langsung xtgk.
Rasa mcm xmenarik sgt...pendapat k.atie larrrrr :D

deelira@deeliraz said...

seb baik azli x petik gitar kl x meroyan la bunga....hahahaha

LiErOSe~QiEmi said...

k.atie.. ermnnn drama tu tak tengok sangat pun tapi lagu tu tengok la hahaha... sebab cute kot aqasha dalam klip cite tu hihihi

LiErOSe~QiEmi said...

deelira:
zue, aku penah request.. dia cakap.. alaaa tak pandai..dah lupe.. ngade tau.. tp dulu masa mula2 kawin jamming ceh ayat jamming tu adik dia dgn dia petik gitar, aku nyanyi ihhihih..