Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, January 18, 2012

Noriday & Jualan Gudang PAS

Semalam pergi la jenjalan kat Plaza Alam Sentral (PAS) kongkonon niat asal nak cari pil perancang keluarga aje.. Ate tak larat teman nak pakai pad asiknya period tak nentu sikit tapi amik masa lama gile nak kering.

Tapinya, ahli farmasi tu cakap kena tunggu period seterusnya baru leh telan ubat tu. Owh, katanya untuk yang menyusu badan Noriday je yang sesuai, sebab ubat ni tak keringkan susu badan, ubat lain keringkan susu badan. Tapi leceh perancang ni kena makan tiap2 hari, no gap... tapi takpe la sebab kecik je aku tengok pil. Owh lagi 1 untuk 14 hari pertama makan tu ko jangan cencuba nak try tengok klu bersama boleh preggy ker tak sebab kemungkinan lekat adalah tinggi. Sebabnya ubat tu baru nak stabilkan hormon.. Owh, sangat menakutkan kan... huhuhu...

Ok berbalik pada cite tadi, aku masuk je PAS tu tengok2 wahhh gila The Store buat jualan gudang sampai ke pintu masuk utama tu. Aaa sudah gila, rambang mata aku tengok ok. Terus cari bahagian lelaki. Aku nak carikan hubby wallet. Cian wallet hubby macam dah nazak dah aku tengok.
Tengok la dah koyak sana sini.. Ni wallet hantaran kawin klu tak silap aku hihihi... Ni hasil bedah siasat oleh Qimie abis sumer kad dia masuk, kuarkan.

Owh, memang ada sale.. sumer 50% - 70%.. Hahaha.. suke la weh.. Aku tanya dia naper sale gile2 ni habiskan stok lama ker.. haah katanya.. Padan la gila2 buat jualan gudang. Aku pusing2 gak cari wallet yang jenama best2 tapi yang best2 jualan dia takde la sampai 70% heeheh.. Crocodile langsung takde buat diskaun. Makanya aku sambar la yang buat diskaun tu. Ala pattern je lama kan, lelaki bukan kena tayang wallet cam pempuan tayang handbag.. so pattern lama pun lama la.. HAhaha.. kejam si isteri di situ.

So aku amik pattern ni.. lawa kan kotak dia...Hubby suka yang banyak tempat yang boleh letak kad & dia suka kepala tali pinggang yang beso makanya aku pilih la yang ni
Jenama Alaen Delon.. eh betol ke eja??? Tu siap ada model tak berbayo lagi tu.. Suh senyum tak nak, marah sebab nak main kotak ni aku tak bagi sebab aku nak amik gambar dulu, boleh?? HHaahaha..

So ni hadiah untuk hubby sempena saje suka2.. Hahaah.. sempena kita dapat second baby, u bagi hadiah kat ai, ai bagi hadiah kat u juge.. Bagi hadiah time sale so harge murah skit takpe kan, janji ikhlas hahaahah...

Korang klu turun Shah Alam jemput la jengok PAS sebab baju pun aku tengok murah2.. owh ada beg balik kampung, aku lupe snap gambo, cuma Rm5 lebih sajok.. jenama & berkualiti weh.. aku sambar 2 semalam.. ari ni nak gi cari purse untuk aku sendiri lak ahahah.. abisssss duit gaji cenggini..

7 comments:

eima said...

aku nk merancang sendrik je la ... tak mo la mkn2 ubat .. aku pemalas ...

aku ni tak period lagi ...huhuhu

♥cikmOt♥ said...

adehh...ko saje jek pancing akak kan...

~aSHa~ said...

ehehehehe ingat PAS apa tadi..dah la background hijau sejuk mata memandang....ahahahaha...

dik terpikat kat kotak dot dot tu..

Fida Ghazi said...

AMBOIHHHH...sakannnnn!!!

ni adiah untuk kakak angkat terbaek ni tade ke? kekekekekek...

LiErOSe~QiEmi said...

eima:
aku takot weh kang terlekat, aku ni dah la operate ari tu...

masa lepas bersalinkan qimie, 8 bulan gak aku free period weh, pastu, amik ko selambak dia bagi bulan ke 9 tu haahah...

cikmot:
akak kan antu shopping ni, sila la kak terjah hikhik...

asha:
hahaahah... ops!! itu, undi adalah rasia eekeekekek...

kan, comel je kotak tu hihihii... paling comel bila penerima hargai hadiah tu hihihi

fida ghazi:
kak, sila la menshopping kat PAS ari ni hahaahh....

kakak angkat terbaik, hadiah dia dapat adik angkat terbaik jela hahaahahahah ok tak??? ok tak??? ekekeke

LidaRahim said...

kotak tu mmg dah dari azali dari alendilon ke bunga yg wrapkan ek? cumil di situ

LiErOSe~QiEmi said...

kak Lida, kotak tu mmg azali cenggitu.. bunga mmg tak koser nk tlg balutkan ihihihih