Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, January 19, 2012

Popiaku

Hai korang, dah makan??? Aku baru je abis makan.. Tapau sup ayam dari rumah hihihi... Kena berjimat pasal makanan kat sini humang aih mahalnye.. Kira aku brunch la tadi kan.. (breakfast+lunch). Makan awal sebab kol 12 jap lagi kena gi Ibu Pejabat, attending English class kekdahnye hhaaha.. Kehadiran diwajibkan tak dapek nak nolong.

Takde apa nak share pun just nak tunjuk kerajinan semalam (gedik kan nak tunjuk hahahah) buat popia suka ati. Nama dia popia suka ati pasal bahan dalam tu aku main taruk suka ati ape aje yang ada dalam peti.
Tapi, rasenye superb.. kata hubby laa sebab licin popia tu dalam tempoh sesaat... eceh, nampak sangat tipu kan.. Sesaat je abis.. Balik kang nak buat lagi la pasal nak habiskan stok kulit popia dalam peti tu rimas aku tengok.. lalala...

6 comments:

eima said...

aku slalu wat semosa ngn kulit popia tuh ..inti keledek ...

mls nk beli rasa taks esedap inti aku

.::Lynn::. said...

awat xtunjuk inti? teringin pulak nak buat time coti2 panjang ni

LiErOSe~QiEmi said...

eima: ni beli kuilt popia kes aku minta mertua aku buat lebih inti karipap la.. nk buat kuit karipapnye malas, aku beli je kulit popia hihihi...

kan... buat sendiri lagi sedap kan...

LiErOSe~QiEmi said...

Lynn:
alaa.. masa ni tengah sebok pujuk Eqal nangis nak susu, pastu bodek si Qimie lak nak hp sebab dia tengah main angry bird.. tu yg tak sempat nak belah bagai hihihi

iizla said...

rajinnya.

saya selalu beli yg segera jek.uhuk uhuk!!

Nur Hawa Mohd Zin said...

tadi awe makan popia otak2 :) nyummy