Jom klik

kENgkaWAn

Friday, February 3, 2012

14 hours to go

Yup!!! Another 14 hours for me to go back to my hometown.. Owh rindu masakan mak.. Tapi balik ni secara kejutan.. Mak tak tau pun, dah tu cane nak makan masakan mak??? Hahahaah..

Tadi call kakak, katanya Taman Teruntum Kuantan buat aktiviti malam2. Esok buat tema air, so ada spongebob. Wahhh sure Qimie suka, so esok lepas je Maghrib nak pecut ke Taman Teruntum, kalau tak kena park jauh.

Ahad malamnye plak nak buat BBQ, tapi kat rumah je. Tak berani la nak pergi pantai sebab Eqal kecik lagi, kang ada pla yang 'tersangkut' tengok muka dia. Lagipun rumah aku dekat gak dengan pantai so dapat rase angin sepoi2 pantai dari jarak 1km ok la tu kan... Hihihi..

Tengah tak sedap bau baju sendiri ni. Hari ni lupa pakai pad untuk breast, makanya susu dah keluar sampai kena baju dan mengeluarkan bau yang sikit masam.. Tak suka hihihhi, tapi nak memerah malas sebab sini takde peti ais macam kat ofis lama.

Owh, tak sabarnyeee nak balik. Aku harap tak jem la LPT. Aku rase la kan sebab orang dah balik masa CNY dan gaji lambat lagi, so ramai yang prefer dok rumah je kan..kan.. Hahahaah... boleh tak tak kasik korang yang dok pantai timur balik sebab takut sangkut jem..

Ok, selamat bercuti buat semua. Hati-hati dijalanraya bagi yang balik kampung atau yang nak pergi bercuti.. Babaiiii

1 comment:

hyazz said...

hahaha..yang jem nye tu...bukan orang lain...orang yang nak balik pantai timur jugak...hahaha..tapi rasanya minggu ni tak ramai orang kita yang balik...maklum lah duit dah kurenggsss...
selamat balik kg..drive carefully yer